/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Messinger og ME (stemmesamtale)
Fra : mumrik
Vist : 448 gange
20 point
Dato : 20-02-04 23:11

Jeg har nogle gevaldige "ekkoproblemer" også selv om jeg bruger headset. Jeg har en fornemmelse af at det er nogle indstillinger, men hvilke - jeg syntes snart jeg har været dem alle igennem. Er det nogen der kan give et godt råd.
Mumrik

Kommentar
Fra : me67

Dato : 20-02-04 23:14

Kan måske være fordi højtaler og microfon er for tæt på hinanden og så på den måde laver et ekko.

Vemligst Me67

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 20-02-04 23:15

Kunne det ikke skyldes at personen du snakker med har skruet op for sine højtalere, Og så når du har talt, så kan du hører det igennem hans mikrofon...

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 20-02-04 23:18

Det er garanteret på al lyd i din pc nu ??Jeg har selv haft de samme problemer gå ind i kontrolpanel system slet din lyddriver og win installerer den selv igen og problemet er løst mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-04 23:21

Har du selv installeret Messinger??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-04 23:21

Har du selv installeret Messinger??

Godkendelse af svar
Fra : mumrik

Dato : 20-02-04 23:22

Tak for svaret Sunowich. Jeg vil prøve dit forslag, men det er nu kun på messengerlyder der er problemer. Det lyder som ekko eller som om lyden fra den jeg taler med bliver hakket i stykker.

Kommentar
Fra : mumrik

Dato : 20-02-04 23:24

Jeg har selv installeret både ME og Messinger 6.1

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-04 23:28

http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=83 prøv lige at install Aida hvis du ikke har det der kan man se alt på pcen overskueligt og så er der forresten også en masse andre Gode ting *ss* mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-04 23:29

Messinger ligger så vidt jeg ved i me i forvejen så det kan være at de konfligter hvis du har 2 liggende

Kommentar
Fra : mumrik

Dato : 20-02-04 23:31

Tak for det Sune - det vil jeg lige prøve
MVH
Mumrik