/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bedre program til sony Extern brænder !!
Fra : import
Vist : 273 gange
50 point
Dato : 19-02-04 09:02

En ven af mig har en sony extern brænder, hvortil der medfulgte deres egne programmer GOLD, og B+, disse er meget vanskelige at bruge, kan man bruge andet program uden problemer, har nemlig hørt at det ikke er alle mærker der kan bruges til forskellige programmer ???

Accepteret svar
Fra : Luxman

Modtaget 50 point
Dato : 24-02-04 14:32

Ja.
For så vidt alle programmer der ikke er fuldt med som oem software med en anden brænder. Ellers er der jo mange programmer der har en trialversion der kan prøves først. Har du et prg. du selv er tilfreds med kan du gå ind på deres hjemmeside og se om der nogle begrænsninger ang. Sonydrev.
Men husk det skal være prg der ikke er fuldt med anden brænder. Man kan være heldig at programmet ikke går ud og undersøger hvilken brænder der tilsluttet og så virker det som regel.
Held og lykke.

Godkendelse af svar
Fra : import

Dato : 24-02-04 14:34

Tak for svaret Luxman.