/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
thermaltake xaser 3 kabinet (blæser?
Fra : sammedk
Vist : 192 gange
20 point
Dato : 15-02-04 21:29

jeg har syv blæser i mit kabinet hvor den sættes de bedst, hvad skal blæser og hvad skal suge luft ud nogle gode forslag.

kim

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-04 22:01

Varm luft stiger som bekendt til vejrs, så du skal suge ind i bunden af kabinettet og blæse ud for oven 7 blæsere forøvrigt!! Det må da gi en hel del larm, og er det forøvrigt nødvendigt?

Kommentar
Fra : lally

Dato : 15-02-04 22:33

JEg har 5 i mit kabinet og jeg kunne forestille mig at der i dit er placeret 2 foran og 3 i midten og 2 bag i. Mit foreslag er at du sætte de 2 i fronten til at suge luft ind og de 3 i midten til at blæse luft mod bundkortet og de 2 bagerste til at køre fuld kraft blæse det varme ud. de 2 i fronten behøver ikke at køre særlig hurtigt. Noget der dog er lidt vigtigt er at ingen blæsere blæser mod hianden dvs at dem i fronten og i bag ikke begge skal suge luft ind. Så kan der dannes turbolens og derved gøre computeren varmere og minske effekten af kølerne. Har prøvet det selv.. det var ik fedt.. !