/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
10-20 Kr
Fra : mahir
Vist : 793 gange
50 point
Dato : 13-02-04 23:45

Det er således at jeg godt kunne tænke mig at åbne en 10-20kr biks. Hvor alt i biksen koster 10-20kr.
Er der nogle der ved hvor man kan få fat i leverandør til det?? Jeg ved at i den DBA kan man finde nogle, men desværre er deres indkøkbspriser alt for dyrt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-04 23:48

Spørg her *ss*http://www.dr.dk/rabatten/ Mvh Sune

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-02-04 23:57

De fleste der gør i den slags importerer fra Taiwan eller Korea
Jeg har da prøvet at finde specifikke produkter på Internet og derefter mailet til det Koreanske firma på engelsk og jeg fik fin respons. Det var tunge stålprodukter, men de er mere end villige til at handle derude og de er ofte behjælpelige med speditørhjælp.
Held og lykke med det Mahir

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-02-04 00:46

Der findes en butik i Horsens "10èr butikken", ansæt deres bogholder.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 14-02-04 07:38

I en 5 kroners biks

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 14-02-04 07:38

Hej,

Nogle her er et par links til virksomheder som har gode og billige varer.

www.quickdeal.dk
www.handelskartellet.dk

Der udover har vi forbindelse en en række mennesker der også sælger til denne type af forretninger - men vi kan naturligvis også selv bruge flere kontakter og nye produkter. Du er velkommen til at kontakte os på info@tooncompany.dk

Jørgen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-02-04 10:16

Se de store dagblade under erhvervsannoncer.
Der sælges masser af varer til din butik.
Konkursudsalg o.s.v.

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 14-02-04 10:34

www.QXL.dk kan man ofte købe varepartier meget billigt.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 14-02-04 11:16

Der findes en sådan butik i Hillerød i Slotsarkaden, der kan deu måske få det at vide, der var masser af kunder, jeg købte selv en rygsæk for kr. 20,- den er rigtig god.

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 14-02-04 12:15

den hurtigste vej tiol at finde produkter er:
1. henvende sig til pågældende ambasader
2 alle banker har afd. for kontakter overseas

prøv og bliv overrasket

hilsen god fornøjelse
ib

Kommentar
Fra : LazyPravda

Dato : 17-02-04 00:40

Lav et samarbejde med en af de eksisterende butikker, jo mere de køber ind, jo billigere må de da få det. Og sørg endelig for at ligge centralt, jeg tror den slags butikker lever af "strøgkunder".
PS: Den i Hillerød ligger ikke i Slotsarkaderne, men i Helsingørsgade.

Held og lykke fra LazyPravda

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 29-05-04 12:51

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : mahir

Dato : 01-06-04 15:44

Tak for svaret pallebhansen.