/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bast MT400
Fra : manse_c
Vist : 251 gange
20 point
Dato : 09-02-04 22:58

Jeg har lige købt et nyt webcam ( BAST MT400 ), men jeg kan ikke installere driveren fra skiven, hvad skal jeg gøre ?

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 09-02-04 23:00

Du er måske også en ny bruger der sådan bare lige bruger smileys og sååen det da ellers for det meste noget de garvede bruger Hi Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : manse_c

Dato : 09-02-04 23:05

Tak for svaret Sunowich. Ja jeg er ny, og jeg troede ikke man skulle være garvet for at bruge smileys, men det er hermed lært.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:21

Undskyld hvis jeg tog fejl så får du sku dine point tilbage Mvh sune

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 09-02-04 23:25

Undkyld Sunowich, men jeg er ny, og skal først til at lære det her, så point betyder ikke noget. Jeg håber ikke at jeg har trådt på dig, men undskylder hermed hvis dette er tilfældet. Mvh Claus

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:34

Men du fik jo ikke svar på dit problem

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:35

Hvad har du gjort da du startede med at installerer?

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 09-02-04 23:37

Det går nok, men jeg har set andre steder på nettet at folk omtaler webcam´et som noget "Polsk L..." , så jeg må bare vente og se om der er nogen der har et godt forslag. Mvh Claus

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 09-02-04 23:38

Jeg satte skiven i, men den kan ikke finde driveren...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:40

Når du starter op med et kamera sætter man det i usb og så finder puteren selv ud af at installerer usb driver derefter sætter man installcd'en i og så skulle den selv starte op og install softwaren ellers ind i denne com og trykke på drevet og på start Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:42

Så må du ind på deres hjemmeside der skulle nok være en driver mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:43
Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 09-02-04 23:44

Jeg har også gjort det sådan som du beskriver, men når den så skal installere driveren, så siger den at jeg skal isætte DISK 1. Mvh Claus

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 09-02-04 23:47

Jeg kender hjemmesiden, men den er ikke til megen hjælp...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:48

Der må da være et eller andet du ka bruge her mvh sune http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=windows-1252&oe=Windows-1252&q=bast+mt+400

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 09-02-04 23:50

Jeg har prøvet alt på deres hjemmeside, og jeg fandt sågar også driverne, men det hjalp ikke...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:54

Har du fuldt opdateret windows??

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-02-04 23:57

Hey manse_c

Hvis du lige har købt det, og hverken Sunes hjælp eller skiverne kan løse problemet, så er det da bare ned med skidtet i butikken og klag

// Toupie

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 10-02-04 00:01

Jeg har fuldt opdateret windows xp pro, så jeg tror ikke at det er det der er problemet...

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 10-02-04 00:03

Hej Toupie ! Jeg har været tilbage i butikken 2 gange nu, og de siger at det er fordi at jeg gør det forkert. Mvh Claus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 00:08

Manse_c

Har de så ikke været så venlige, at forklare dig hvad du gør forkert??

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 10-02-04 00:11

Jeg kan ikke se hvad jeg gør forkert, og de viste mig det sågar nede i butikken da de har en com stående fremme med samme tilsluttede cam.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 00:13

Var det så med samme skive??? og samme cam??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 00:15

kom lige ind og få dine point tilbage da jeg jo ikke kan hjælpe dig Mvh sune

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 10-02-04 00:16

Ja, de prøvede med mit cam og skive, og det virkede helt perfekt dernede.

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 10-02-04 00:17

Behold du dem bare, og tak fordi du prøvede Sune.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 00:19

lyder mystisk

Tror du skal accepterer Sunes point, og så åbne et nyt spørgsmål (selvom du ikke kan det for Sunes point, da det bliver til superpiont)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 00:19

Nej nu er de i systemet og kan ikke få dem tilbage såee hent dem lige

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 10-02-04 00:20

Hvordan gør jeg det ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 00:21

Bare skriv hej så trykker jeg på accepteret

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 10-02-04 00:22

Hej

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 00:23

Altså i det spørgsmål på hovedsiden hvor dit nick står *SS*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 00:26

HEJ.......

Frida...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 00:26
Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 10-02-04 00:26

Undskyld, men det kan godt være det lyder dumt, men hvor finder jeg det ???

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 10-02-04 00:28

I skal ha´tusind tak for hjælpen, og jeg har da vist meget at lære endnu...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 00:29

Du skulle bare trykke på de sidste 25 spørgsmål *SS* Sune

Kommentar
Fra : manse_c

Dato : 10-02-04 00:30

UPS...