/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Fra firewire til usb
Fra : kaj.gerda
Vist : 221 gange
50 point
Dato : 02-02-04 07:57

Måske et lidt primitivt spørgsmål; men hvis jeg køber en maskine med firewire og uden usb-porte, hvordan får jeg så tilsluttet mit udstyr med usb?
Kaj Andersen

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-02-04 08:00

Med et ekstern kort !!!!

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 02-02-04 08:00

Jamen det får du jo ikke tilsluttet da der ikke er nogen USB port
Men kan du overhovedet få en maskine uden USB idag ??

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-02-04 08:06

Det er selvfølgelig et indstikskort

Kommentar
Fra : kaj.gerda

Dato : 02-02-04 08:13

El-giganten har tilbud på en Medion bærbar PV 3000-1329 med firewire men uden usb. Jeg finder ud af det. Hej.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 02-02-04 10:51

Hej

Man kan som ofa nævner købe et internt USB kort - vær opmærksom på, at der er nogle der kun har USB1 - skal selvfølgelig have USB2!

Hos SHG http://www.shg.dk/ kan man eks.v. købe et USB 2.0 kort til kr. 149,- - se under IO-kort.

Mvh
Bjarne