/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lifetec scanner
Fra : nuljam
Vist : 406 gange
20 point
Dato : 05-04-02 22:10

Jeg har en Lifetec scanner (lt9385) Mit problem er , når jeg scanner er der striber over nederste 2/3 af emnet, scanneren er brugt måske 15-20 gange så slitage er ikke problemet. Garantien er selvfølgelig lige udløbet.

Accepteret svar
Fra : shub

Modtaget 20 point
Dato : 06-04-02 02:04

En scanner er lige som en kopimaskine. Det er oftest støv fra papiret og andet snavs der sætter sig. Prøv at rense glasset på begge sider og se om ikke det skulle hjælpe.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : nuljam

Dato : 06-04-02 12:12

Tak for hjælpen shub, det var da bare det der skulle til

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 07-04-02 08:05

må man spørge om hvorfor du ikke lukker spørgsmålet, det er jo besvaret

Kommentar
Fra : jofriis

Dato : 20-11-04 16:16

Jeg har samme problem som nuljam, men jeg har renset glasset, dog kun på ydersiden, man skal vel ikke skille maskinen ad og rense glasset på indersiden?
Jeg har striber forskellige steder hver gang. Kan en ny driver måske hjælpe?