/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Genstart af com
Fra : jonassr
Vist : 402 gange
50 point
Dato : 28-01-04 16:24

Jeg er ikke vildt god til det med computer eller noget der.. Men jeg vil meget gerne have slettet alt på min com og have som den var lige da jeg fik den total tom kun med min xp på... På min com når jeg starter den op kan jeg vælge meller 2 indgange til xp tror at det er lagt ind 2 gange vewd ikke om det har nogle betydning.. Hvordan gør jeg så den bliver lige som da jeg fik den???

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 28-01-04 16:35

Du har en recover CD går jeg ud fra.
Læg den i og start comp, og vær klar til at trykke på en tast (vises i bunden af skærmen)
Vælg ny indstalletion.
Nu kan du slette slette din HD under indstallationen og lave den som da du fik den.
Emesen.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 28-01-04 16:36

Jeg tror at du skal lægge dit spørgsmål over i en anden gruppe "MS Windows" der er sikkert hjælp at hente,det var bare det jeg vil sige.
Hilsen Swarn

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 28-01-04 17:20

Jeg tilslutter mig Swarn`s svar:Der er mange gode grupper. som udelukkende beskæftiger sig med pcère
Mvh.La

Kommentar
Fra : reines

Dato : 28-01-04 18:27

uanset hva du gjør så må du ta og årdne deg en oppstart disk

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 21-02-04 15:49

Tak for svaret emesen.