/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Netsøgning på firmaer i udlandet
Fra : Maris
Vist : 467 gange
50 point
Dato : 18-01-04 17:38

Jeg har sammen med en veninde et smykkefirma, og i den forbindelse kunne vi godt tænke os at begynde at handle med udenlandske firmaer, simpelthen fordi det er billigst. Nu er det mest perler og halvædelsten vi skal brusøgemaskiner. ge og der er er stort marked for det i kina, indien osv. men problemet er at jeg ikke ved ikke hvor jeg skal søge for at finde deres hejmmesider og hvis jeg finder dem kan jeg højst sandsynligt ikke forstå dem for de står sikkert på kinesisk. Hvordan gør andre? hvordan finder man udenlandske hjemmesider som man kan forstå? kan man evt. få en sprog-plugin til computeren som oversætter?

- Maris

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 50 point
Dato : 18-01-04 19:23

Søg på engelsk. Firmaer i udlandet, der ønsker eksport, har selvfølgelig en hjemmeside på engelsk. Vi importerer selv smykker, og andre varer, så jeg kan fortælle det er intet problem, at finde varene. Problemerne opstår først, når i vil til at starte selve importen.

mvh
jms

Godkendelse af svar
Fra : Maris

Dato : 19-01-04 20:03

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-01-04 20:22

Selv tak, og held og lykke.

mvh
jms