/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB Memory stick - hvilken stoerrelse
Fra : petermolin
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 15-01-04 10:11

Jeg staar og skal have koebt en USB memory stick. Den skal bruges mellem min stationaere og baerbare til at flytte digital billeder, filer etc over.

Hvilken stoerrelse skal jeg koebe????....

Jeg haelder mest til 64MB, men kan overtales til at koebe stoerre hvis det er det bedste i laengden.. Samtidig ved jeg ikke om det kan betale sig at koebe MP3 memory stick.....

Kommentar
Fra : kjho

Dato : 15-01-04 10:32

Jeg har et memory stick på 64 mb og jeg har aldrig haft brug for en der er større, den fungere fint. MP3 memory stick er ikke nødvendig.

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 110 point
Dato : 15-01-04 10:35

MP3 ville jeg heller ikke medtage -- men lad mig sige det sådan. Hvis det sted du køber 64Mb-sticken hos har en 128 til næsten samme pris, så vil du i løbet af ganske kort tid få mere glæde af at have 128Mb.

Der sker nemlig det, at i løbet af to-tre år dobles ens BEHOV for harddiskplads, og da dokumenter (især billeder) tager meget plads, er det altid bedst at have bare lidt mere plads...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 15-01-04 10:46

Det er jo ikke lige som tøj, der køber man det der lige passer, og ikke det der er flere nr. for stort, selvom man nok skal komme til at passe det med tiden......
ok klart nok 64MB er nok, men her er det noget andet jo større des mere glæde får man af den.

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 15-01-04 10:50

Hej

Du kan hos www.usbit.dk købe en
Twinmos Mobile Disk III 128MB USB 2.0
til 348 kr

kan det blive billigere

mvh
Pepsimax

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 15-01-04 12:59

jeg ville selv (og har gjort det) vælge en 128MB

Kommentar
Fra : na12

Dato : 15-01-04 17:06

hej

Hvad med et ure til armen med indbygget Mem 32Mb til 375.- , 64Mb til 495.- eller et 128Mb til 795.- kr du kan købe dem ved www.Sound-tec.dk det er ikke sikkert at de er på hjemme siden, men skriv til ham, så kan han sende info på en mail til dig. og billede

MV

na12

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-04 18:47

Hvis du kun skal flytte filer fra stationær comp til bærbar, vil jeg foreslå et USB til USB kabel som er beregnet til filoverførsel. Det fås hos THansen eller Sandberg for et par hundrede kroner.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : petermolin

Dato : 21-01-04 15:57

Hej Henrik,
Meget nede paa jorden svar!.. Det kunne jeg lide... Ingen af links´ne fra de andre virkede, saa jeg endte med at koebe en sonz 128MB stick, Og jeg er super glad for den...
Peter