/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
MSN på T610 via GPRS
Fra : copycatDK
Vist : 415 gange
150 point
Dato : 29-12-03 01:06

Nogen der ved hvordan jeg kan være online på MSN vir gprs på min t610 Og hvor jeg kan finde nogle programmer til som virker.

Har prøvet et par stykker. Og et af den der skulle virke var Umsg men det dutter ikke den skriver bare Connecting Gataway eller noget og andet sker der ikke. Har også prøvet tripic uden held.. håber der er nogen her der har nogle forslag

Accepteret svar
Fra : patrickfridal

Modtaget 150 point
Dato : 29-12-03 11:37

har du prøvet at søge på www.google.dk ??? det kan jo være der er andre end dig der har sammen problem!

Godt nytår!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 29-12-03 11:48

Har siddet 4 timer og og kigget rundt omkring. Fandt et program der hedder IM+ som måske ville virke. Men det koster så også penge. Men jeg leder stadig.. Og har stort set kun brugt google. Tror jeg prøver altavista eller noget bare for jeg ikke går helt i selvsving

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 29-12-03 16:22

ok held og lykke med at finde noget!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 29-12-03 18:06

Så har jeg fundet noget på www.justyak.com det virker ok.. MEN det koster også penge hvis man ønsker at skrive mere end 20 beskeder om dagen :-/ Håber stadig på et gratis program eller en wapside man kan bruge til at logge sig på.

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 31-12-03 11:20

Tak for svaret patrickfridal.

Så er der lukket af inden det nye år... Jeg har ikke fundet noget der er free endnu og gider ikke arbejde i det mere..
Men tak alligevel og godt nytår