/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD film
Fra : RaB
Vist : 349 gange
25 point
Dato : 29-12-03 00:33

hvorfor et program skal man bruge hvis man skal klip forfilm og andet fra, så det kan være på en dvd-skive...?? så den ikke fylder over 4.3 g

Kommentar
Fra : technet

Dato : 29-12-03 00:40

du skal bruge dette program DVD Shrink og når du har åbnet din dvd i programmet så klikke du på re-autho
der vil nu åbne en skærm til og der trækker du det over du vil have på den dvd skive du vil lave så klikker du på backup

meget enkel og simpel

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 29-12-03 01:27

hej prøv dvd clone også et godt program

hilsen ivanovic1

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 29-12-03 12:41

okay tak men hvad gør man hvis det er copy sikret.....???

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 29-12-03 14:45

Hejsa

Som ivanovic1 siger, så brug DVD Clone programmet til dit spørgsmål. Og hvad angår dit andet spørgsmål finder du programmet på samme side som DVD Clone, nemlig AnyDVD.

AnyDVD: http://www.slysoft.com/da/download.html
AnyDVD er en driver, som afkrypterer DVD-Film automatisk i baggrunden. DVD´en fremstår som ubeskyttet og regionkodefri for alle programmer og for Windows operativsystemer. Med AnyDVD som hjælpeværktøj til eks. CloneDVD, Pinnacle Instant Copy, InterVideo DVD-Copy, osv. har du mulighed for at kopiere CSS beskyttede film. Ved hjælp af AnyDVD kan du afspille film som ikke matcher din regionskode med DVD afspilningssoftware efter eget valg.

CloneDVD: http://www.sikkopi.dk/
CloneDVD gør det helt enkelt at lave backups af DVD'er og DVD-film. Vel at mærke hvis disse ikke er kopibeskyttede (f.eks. med CSS). Er disse CSS-beskyttet har Elby udviklet programmet anyDVD ( er som CloneCD nu også overtaget/overflyttet til Slysoft). AnyDVD virker som en driver - og løser alle problemer med CSS-beskyttelsen. AnyDVD kan hentes under "DVD backup" - "DVD værktøjer

http://www.slysoft.com/da/

Agent2002

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 02-01-04 16:35

technet hvorfor skal man tryk på re-autho kan man ikke bare tryk på backup med det sammen, og hvis man skal tryk på re-autho hvordan flytter du dem så over i det nye vindue.. skal man også gøre noget ved den mappe der hedder audio_ts...??

Kommentar
Fra : sjelborg1973

Dato : 03-01-04 23:27

Et godt program til sikkerhedskopiring af dvd'er er "DVD X copi Gold", købes hos 321studios www.dvdxcopy.com
Programmet må kun bruges til at kopier dine egne film!!!!!

Ved køb af "DVD X copi Gold", får du både "DVD X copi" og "DVD X copi Xpress"
Disse to programmer løse dit problem, samt giver dig muligheden for at kopier 1 til 1 disk

CBS

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 07-01-04 20:43

Som nævnt tidligere brug anydvd som samarbejder med clone dvd, prøv det er to meget brugervenlige programmer. Her går du ikke galdt i byen.

Mvh Ivanovic1