/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Erfaringer med Qtek 2020
Fra : tjuel
Vist : 283 gange
250 point
Dato : 01-12-03 22:55

Jeg overvejer at købe en Qtek 2020 eller lign. pocketpc til brug på mit arbejde.

Vil først og fremmest blive brugt til styring af kalender, kommunikation med salgsbackup, samt til oplysningsindsamling mv. Endelig vil muligheden for navigation være en stor gevinst.

Er der nogen som har positive og/eller negative erfaringer med Qtek 2020, så hører jeg gerne fra jer.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 250 point
Dato : 02-12-03 03:02

Har selv en, og ja, den er god, det eneste negative ved den er prisen.
Men sådan vil det altid være med det seneste nye indenfor hele branchen.

Hvis du selv skal betale den kunne det måske svare sig at vente 1/2 års tid, da den formentlig vil falde i pris, men sådan er det jo med al ny it-udstyr.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : tjuel

Dato : 14-12-03 23:18

Tak for svaret ellebye.