/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hp 2110
Fra : Hede12
Vist : 214 gange
16 point
Dato : 22-11-03 22:08

Kan en HP 2110 køre på en almindelig USB port, eller er en highspeed port nødvendig.
Står i vejledningen her på nettet at tilslutningen er en USB Highspeed. Men i brochuren jeg har står den kan køre på 1.1 eller 2.0 hvad er det rigtige?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-11-03 22:46

I mine installationsoplysninger står der USB 1.1
og at kablet ikke er mere end tre meter langt

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-11-03 22:49

Hvis det er HP/Compaq OfficeJet PSC 2110 så kan den fint køre på begge.
Herunder er hvad brugere af edbpriser skriver:

Martin | 04-11-03

Kanon Printer! Andet kan der ikke siges om den! Kan alt!
Køb den, er mit råd!

Bjørn Larsen | 23-07-03

Har haft denne printer et par uger nu. Hvis man ikke giver 5 stjerner, så ved jeg hvornår? Flotte, flotte udskrifter. Tabte totalt mælet efter den første fotoudskrift i bedste kvalitet på fotopapir.
Installeringen forløb uden problemer. Grundig og let installationsvejledning. Maskinen virker robust og gennemtænkt. Min bedste printer til dato. Eneste minus er at den ikke er lydløs!

René | 09-07-03

SUPER printer. Printer utroligt godt, endda på normal (fotokvalitet)
Utrolig nem at installere / bruge for ikke computerspecialister !
***** herfra !

Rune | 05-06-03

Selvom HP skriver at den kører usb2.0, er det ikke noget problem at kun have usb1.1

Har installeret denne printer på 2 maskiner begge med kun usb1, og det kører fint. Endda selvom den ene maskine kun er en pentium2 400mhz med 64mb ram og winxp.

Men ellers en glimrende maskine. thumps up!

Lars | 27-04-03

Nok den bedste multifunktions printer du kan få til billige penge... Perfekt til studerende der har brug for printer, scanner og kopimaskine.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 09:25

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-03-04 17:40

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest, du har jo allerede mistet dine point.
Der er mange der har dit spørgsmål stående, som ikke kan forstå du ikke lukker det.
Jeg siger ikke at jeg skal have point, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:45

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:46

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-08-04 07:55

Du har udelukket dig selv.
VH Palle Hansen