/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Opsætning af dhcp server til kiss dp 500~
Fra : HanSSoN
Vist : 390 gange
300 point
Dato : 17-11-03 13:32

Hej hej..

Jeg har en kiss dvd dp500 med netkort, og jeg skal have sat den til min pc.
Så jeg kan se film, hører musik på dvden ,fra min pc.

Det ville være nemt hvis jeg havde en router, men det har jeg ikke.
Og vil føst lige prøve om jeg kan få det til at virke uden den. Før jeg køber en router.
Men det er lidt sværer end jeg trode.
Jeg kan bruge en switch. men så skal jeg oprette en DHCP server? HVAD, fatter intet.
Jeg ved intet om dette program. hvordan sætter jeg en DHCP server op så jeg kan få kontakt til min kiss dvd....hmm

Er der nogen, der bare har lidt forstand på det her!!!

Tak på forhånd.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 17-11-03 14:12
Kommentar
Fra : JensT

Dato : 17-11-03 14:14
Kommentar
Fra : JensT

Dato : 17-11-03 14:32

Ved eftertanke kan jeg godt se dit problem... DVD'en får ikke nogen IP, og man kan ikke sætte en fra PC-Link programmet - korrekt?

Her er en ide der giver dig lidt ekstra for pengene...

Zyxel har et wireless forbindelsespunkt til printere og andet udstyr.
B400 - Den konfigureres på PC-en og tilsluttes så til DVD'en
B2000 - Router
B200 på PC'en
Så slår du alle fluer med et smæk.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 17-11-03 14:43

Tror du det kan være fordi jeg har pc-link 1.0. og ikke pc-link 1.30...

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 17-11-03 14:51

Prøv at downloade den nye... Det kan da være at de har lavet det sådan at man kan indstille en IP i DVD'en

mvbh
Jens

Kommentar
Fra : Evil_InuYaSha

Dato : 18-11-03 07:49

Prøv at downloade, dvd på www.downloads.com eller prøv at søge -> Google.com -> Søg efter den nyeste Dvd. Eller prøv Imesh.com næsten ligesom Kazaa.com men bare meget bedre, synes jeg da, eller www.Emule.net tror jeg eller så er det com.

Mvh Evil_InuYaSha

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 18-11-03 08:02

Har installeret pc-link 1.30 og det virker heller ikke...

Til JensT, hvad koster det der Zyxel udstyr.... har du et link!

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 18-11-03 08:28

Ja, jeg har nogle gode priser på det.. har ikke lige tid til at finde frem nu - kommer tilbage med den i aften.
mvh
Jens

Annuller spørgsmålet
Fra : HanSSoN

Dato : 25-03-06 19:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål