/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HP Scanner 3500C
Fra : lorras
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 31-10-03 17:35

Jeg kører XP Pro, har købt en ny scanner HP Scanjet 3500C, men ved indstall og genstart af pc vil den ikke Scanne billeder og dokumenter den kan ikke finde scanner, men den vil gerne lave copier. har prøvet alt også talt med HP support fik to a4 sider på engelsk, dette hjalp heller ikke, har haft det samme problem med en 3300c, har nogen en løsning på dette problem
Lorras

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-10-03 17:46

Det er en usb 2 scanner så jeg går ud fra du har usb 2?
Det kan osse være måden du installerer på. Prøv at afinstallere de programmer der fulgte med og selve printeren ! Så tager du scanneren ud af usb porten og genstarter maskinen. Installer softwaren igen først og så sæt så printeren i usb stikket!

Kommentar
Fra : lorras

Dato : 31-10-03 18:02

Dette er prøvet, kører usb 2 så det er også ok,

Lorras

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-10-03 18:04

smid scanneren tilbage så! Kan ikke umiddelbart finde nogle om problemer med din scanner på internettet! Men måske er der nyere drivere hos HP?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-10-03 19:06

Hejsa Lorras

Prøv dette her.

Gå ind i dit kontrolpanel
Klik på mappen scannere og kameraer
Klik på tilføj en billedenhed
Og så skal du bare følge den guide der kommer frem.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-10-03 19:59

Husk at hive netledningen ud af HP, sæt USB-stikket i efter driverinstallationen, derefter HP-netledning og tænd for HP.
Og andre programmer som antivirus skal deaktiveres inden du går i gang med arbejdet.

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 31-10-03 21:13

Hey.

Hold dig væk fra HP. Køb Canon i stedet.

Kommentar
Fra : lorras

Dato : 02-11-03 18:44

gobling
Jeg giver dig fuldstændig ret sidste gang for fremtiden kun Canon

briani
Dette har jeg prøvet men det er som om der mangler noget vil undersøge dette

tak
lorras

Kommentar
Fra : lorras

Dato : 02-11-03 18:45

gobling
Jeg giver dig fuldstændig ret sidste gang for fremtiden kun Canon

briani
Dette har jeg prøvet men det er som om der mangler noget vil undersøge dette

tak
lorras

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-11-03 18:59

Hejsa igen lorras

Er du sikker på at du kører med en XP Driver ?
ellers så kan du hente en her

http://shor.ter.dk/284253189

inden du installerer den nye driver skal du være sikker på at den gamle driver som du har er afinstalleret.

Held og lykke
Brian

Kommentar
Fra : lorras

Dato : 12-11-03 09:40

Tak alle jeg vil nu forsøge med de gode råd jeg har fået

Lorras