/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HVAD FEJLER MIN MASKINE ???
Fra : Badpet
Vist : 235 gange
20 point
Dato : 16-09-03 10:45

Jeg har problemer med min bærbar det er en @-computer. Jeg købte den i febuar, et par dage efter begyndte den at stukke helt uprovokeret, så jeg sendte den til Midt-data som jeg købte den af de havde den i en 8 dags tid, så kom den tilbage med samme fejl. Så lave jeg et skema over hvornår og hvad tid den lavede fejl og sendte den af sted igen. den kom tilbage en ugen efter hvor fejlen rettet, den laver ivetifald ikke fejl med at stukke uprovokeret. Så det var jo dejligt. MEN nu laver den alle mulig fejl, computeren e købt med XP Home (hvikle var en tryk fejl i købet), så prøvede jeg med XP Pro det kørte så fint i et stykke tid, så begyndte den af lave fejl igen ikke de sammen men nogle nye. så geninstalleret jeg og så fik jeg virus fik den fjernet med Norton Antivirus 2003, så lavede den fejl igen. Så nu har jeg smidt Win 2000 Pro på den og nu laver den denne fejl: den kommer en vindue hvor i der stå: Program fejl WinMgmt.exe har genereret fejl og lukkes af windows. Programmet skal genstartes. Der oprettes en fejlog. og så kan man trykke OK. det komme et nyt vindue op hver andet min. og hvis man bare lader dem være så genstart computeren efter er kommet 4-5 vindure. så er mit spørgsmål så hvad kan blive ved med at lave fejl op min maskine ?? er det hardware fejl eller hvad er den ??

Kommentar
Fra : wal

Dato : 16-09-03 11:05

PRØV AT KØRER SCANDISK PÅ C DREVET.

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 16-09-03 11:12

Der er helt klart tale om en eller anden Hardware fejl, der gang på gang laver de fejl på din maskine. Jeg vil skyde på at det har noget med dit chip sæt at gøre.
Hvis jeg var dig ville jeg levere PISSET tilbage, og bede om at få noget nyt eller at de retter fejlen og langtids tester den.

Og til Jer andre. Man skal nok undgå at købe en @Computer hos Midt-Data. :)

Kommentar
Fra : fupogfiduus

Dato : 16-09-03 11:17

jeg fandt dette til dig jeg ved ikke om det virker det er på engelsk håber det er ok

I had this exact same error message last year. Type this at a command prompt
"winmgmt /clearadap" without the quotation marks. I have no idea what it was, but that command line stops it from happenning again. Hope it works for you too."

Kommentar
Fra : wal

Dato : 16-09-03 11:26

Bliver din processer meget varm.

Kommentar
Fra : Badpet

Dato : 16-09-03 11:47

Måske, jeg ved ikke om det er processeren men den bliver stadig væk meget varm

Kommentar
Fra : wal

Dato : 16-09-03 13:27

Bliver din processer meget varm, kunne det tyde på at det er din blæser der ikke virker som den skal.Ps prøv at sætte din BÆRBAR, PÅ ET HAVEBORD. Og se om det giver noget ud slag. Går det det kunne det tyde på at det er din PROCESSER der ikke bliver AFKØLET NOK. Ps husk der skal værer tørt VEJR.

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 16-09-03 13:33

Hvorfor et have bord ???? Hvad med en havestol ???
Altså et køligt sted.
Det kunne måske dæmme op for problemet og give en antydning af hvad der kunne være galt.
Men jeg syntes stadigt at han skal skabe sig åndssvag hos Midt-Data til han får et produkt han kan bruge.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 16-09-03 14:03

Hej jeg havde en gang en bærbar som der også blev meget varm, da den skulle sendes ind 5 gang. Blev jeg så gal at jeg truede med forbrugerrådet. Så tilbød de mig en helt ny bærbar. men godmorgen, den var endnu ringerer end den første, bl mindre ram hardisk osv. Så gik jeg direkte til min sælger og truer dem med en ratsag. Efter ca en time gik jeg hjem med en splinter ny BÆRBAR.