/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Køb af reklameartikler
Fra : sexlir
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 13-09-03 12:21

Jeg har gennem længere tid forsøgt at finde en grosist der sælger lightere, kuglepenne, nøgleringe og andre reklameartikler engros, men uden held.
Kan nogen af jer hjælpe?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-09-03 13:57

>sexlir.

Prøv denne side. http://www.metz.dk/

Kontakter du dem, så spørg efter Flemming Kavlbak

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : sexlir

Dato : 14-09-03 12:17

>ram2
Tak for henvisningen. Vurderet udfra deres webside er det nok lidt for eksklusivt til mig. Det jeg søger er en grosist der sælger kuglepenne, lightere og nøgleringe som jeg selv kan trykke logo eller lignende på for de af mine kunder ( som jeg kommer i kontakt med via mit IT og webservice firma ) som jeg på nuværende tidspunkt henviser til et andet firma for at få lavet de tryk de ønsker. Jeg kunne jo ligeså godt selv tjene de penge.
Betingelsen for at jeg selv kan gøre det er selvfølgelig at jeg kan skaffe de nævnte reklameartikler til en pris, der gør mig istand til at gøre det lige så billigt som dem jeg henviser mine kunder til. Jeg har selvfølgelig kontaktet de 2 firmaer jeg normalt henviser til og hørt om vi kunne finde en eller anden ordning, f.eks en lille andel af det beløb som de kunder jeg henviser køber for, eller give mig adgang til at købe reklameartiklerne gennem dem. Det første forslag vil de ikke høre tale om, men reklameartiklerne kan jeg da godt købe gennem dem. Problemet er bare at det er ikke meget billigere end hvis der var tryk på reklameartiklerne.
Som sagt er det reklameartikler til en fornuftig pris og kvalitet jeg søger.

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 14-09-03 22:36

Hvis du er momsregistreret, får du et CVR nr. og så kan du handle med grossistfirmaerne. Du finder dem ved at kigge rundt på nettet - henvender dig til dem og spørger om du kan købe deres produkter.

Held og lykke

Accepteret svar
Fra : k.j.k

Modtaget 100 point
Dato : 14-09-03 22:54

Find produktets hjemmeside f.eks bic lightere, og send en forespørgsel til dem, så får du at vide hvordan du kan købe deres produkter.
Hilsen Karin

Godkendelse af svar
Fra : sexlir

Dato : 14-09-03 23:28

Tak for svaret k.j.k. Jeg er selvfølgelig momsregistreret. Det har jeg været i over 10 år. Jeg tænkte slet ikke på den mulighed med at skrive til dem der produkcerer kuglepenne, lightere og nøgleringe. Det er ellers en logisk løsning. Jeg prøvede istedet at finde grosisterne i Danmark. Det var noget vanskeligt. Den eneste jeg fandt var esselte og image.
Endnu engang tak for svaret

Kommentar
Fra : Bebo

Dato : 05-06-05 18:23

Hej,

Jeg kunne muligvis have en artikel som kunne være interessant i dit koncept !
Kontakt mig evt. på e-mail: kontakt@bebo.dk