/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Nu skal det være!
Fra : llo
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 01-09-03 15:24

Hejsa!
Jeg har et brændende ønske om at blive selvstændig. Jeg vil helst ikke skulle starte med op med det helt store kapital-behov, derfor overvejer jeg e-handel.
Der igennem kan man jo sælge mange forskellige ting, men jeg kunne godt tænke mig at sælge f.eks. cremer, make-up, kosmetologiske-ting (jeg skal igang med uddannelsen), tøj osv. MEN, hvordan kommer jeg i kontakt med leverandører til dette?

Lone

Kommentar
Fra : abricon

Dato : 01-09-03 15:33

Hej jeg er distributør for et af verdens ledende firmaer indenfor hud og helse produkter du kan maile mig på
Abricon@mail.dk så kan jeg hjælpe dig igang.
hilsen Søren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-09-03 18:45

Hvis du selv har et ønske om forskellige produkter, så synes jeg at du skal kontakte leverandøren. Måske er de med på ideen.

mvh ans

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 01-09-03 20:23

Lone - Tøj - Jeg har en god tøjleverandør - dansk design - god fortjeneste.
skriv her - mode@savanne.net

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 12-09-03 22:30

Hej Lone !

Leverandører er nemme nok at komme i kontakt med, det vigtigste for dig er at du kan stå inde for de varer du sælger, altså kender noget til dem. Det besværlige ved e-handel er at finde den rigtige butiksform. Der er mange udbydere på markedet, og ikke alle er lige gode. Jeg har selv åbnet en internetbutik her i August www.loppetjansen.dk - og der har virkelig været mange problemer. Skal du have mulighed for brug af dankort på din side, skal du godkendes hos PBS og det kan tage MEGET lang tid, men så er man til gengæld sikker på at få penge for sine varer.
Jeg har været meget uheldig med det firma hvor jeg har min shopløsning, det hedder e-navn, for ind imellem virker min butik ikke, og det har været svært at få support. Så bliver man meget frustreret. Der er en internetbutik der hedder duft og natur som handler med creme og kosmetik, den ser ud til at fungere meget godt.
Jeg vil gerne hjælpe dig yderligere hvis jeg kan

Hilsen Karin

Kommentar
Fra : hylander

Dato : 18-09-03 16:16

Hejsa Lone

Jeg er forhandler ved et af verdens førende firmaer inden for indre og ydre ernæring. Vi salger produkter til folk som vil op i vægt, ned i vægt eller blive hvor de er men, have mere energi i deres daglig dag. Vi sælger også produkter til ydre brug så som shampoo, hånd sæbe, rynke produkter og meget mere men hvis du vil vide mere kan du bare skrive en mail på levsundt@webspeed.dk.

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 05-10-03 22:43

Hej Lone

Hvad siger du til en international internel handelsportal ??

Som forhandler har du mulighed for at etablere kontakt leverandører af produkter og service ydelser i hele verden, og efterfølgende modtage provision, af alt salg fra den aktuelle leverandør via portalen og til hele verden. Du har også mulighed for at henvise kunder til portalen, og opbygger på denne måde din helt egen kundekreds. Hver gang at en af dine kunder handler på portalen, modtager du ligeledes provision. Det er gratis for leverandøren at lægge sin produkter og service ydelser til salg. Det er først når produktet sælges, at leverandøren skal betale et gebyr. Alle (både private og firmaer) kan lægge produkter og service ydelser til salg, og der er næsten ingen begrænsninger for hvad der kan sælges. Salget kan forgå til fast pris, eller på auktion.
Du får eget online administrations system, med tilhørende bank konto og debet kort. Via administrations systemet får du adgang til komplet regnskab som kan udskrives, hvilket betyder at du kan koncentrere dig om forretningen, i stedet for at bruge tid på fakturering, styring af regnskab m.m.

Læs mere på www.shoppingvalues.dk eller kontakt mig på post@egs.dk eller tlf. 86825613

MVH. Thomas Hansen

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 05-10-03 22:45

...kontakt til leverandører...

Kommentar
Fra : steff4

Dato : 13-10-03 23:44

Hej Lone

Jeg har en løsning hvor det helle foregår over internettet, og det koster ikke det vilde. Det vil sige, at du skal ikke ud og indvister penge på et stort varelager. Alt du skal bruge er inde på nettet. Du får din egen password beskyttet side, med personlige kontoer. Du får alt den hjælp som du behøver for at få det til at køre. Det er en forholdsvis ny verdens omspændende virksomhed, men der er en pengestærk bank og forsikring bag det hele. Det er baseret på MLM systemet som blandt andet Tubevar. Du modtager provision, for den aktivitet der foregår i systemet.

Hvis du har intresse så kontakt mig på følgende mail steff4@webspeed.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-03 00:32

>steff4
Får du provision af at skaffe flere "kunder". Jeg har d.d. modtaget flere mails, hvor du skriver det samme.
mvh ans

Kommentar
Fra : steff4

Dato : 14-10-03 00:37

hej ans

ja det gør man men det gør du i de fleste MLM firmaer .

MLM firmaer er mund til mund og der ved spare fabrikken penge på reklamer. det vil sige skaffer du en forhandler
for du %
kunne du være intereseret

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 14-10-03 12:42

Hej ans

Hvis du har interesse i MLM, vil jeg anbefale at du kigger på flere MLM firmaer, før du beslutter dig.
På mlm.dk finder du en lang række af de MLM firmaer som er reprecenteret i Danmark.
Jeg er selv forhandler af TradingValues, som jeg mener er et af de firmaer, som tilbyder de bedste bonusplaner (lønningssystemer), samtidig med at deres koncepte er genialt. Der er tale om en kommende international internet handels portal, som kombinere noget så spændende som internet shop, online auktion og direkte salg. Som forhandler tjener du provision ved at etablere forhandler organisationen (introdosere nye forhandlere), samt ved den handel der forgår på portalen. Du har ikke selv noget med produkterne at gøre, men skaber blot de ønskede kontakter.

Læs mere på www.ShoppingValues.dk

MVH. Thomas Hansen
post@th-design.dk
Tlf. 86825613 (imellem kl. 20 og 22)

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 19-10-03 01:24

Der er nu oprettet en mailingliste, hvor til der jævnligt vil blive tilsendt nyhedsmails, så det er muligt for dig at følge udviklingen i ShoppingValues.

Hvis du vil tilmeldes denne mailingliste, sender du blot din mail adresse til post@th-design.dk
Det er ganske uforpligtende at modtage nyhedsmails, og du kan afmelde dig til hver en tid.

MVH. Thomas Hansen
www.shoppingvalues.dk
post@th-design.dk
Tlf. 86825613

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 14-03-04 16:52

Hej Lone
Hvordan gik dit projekt med bolsjekogeriet ?

krakgt