/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kiss DP-500 dvdafspiller
Fra : Kai_Brian
Vist : 199 gange
40 point
Dato : 30-08-03 21:41

Jeg har plan om at købe en Kiss DP-500 dvdafspiller, jeg syntes den virker meget fornuftig, men er den pengene værd? Hvis ikke hvad skal man så købe?
Jeg vil have en dvd med et kanon skarpt billede og kanon lyd til mit B&o anlæg.

Hvis der er nogen der kender til Kiss afspilleren vil jeg meget gerne høre jeres mening god som dårlig.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 30-08-03 21:57

Jeg har selv Sony NS-905 og synes ganske enkelt, at det er klart den bedste på markedet, som jeg kunne betale for....men... den er dyr, og havde jeg ikke samtidigt købt deres reciever, er det ikke givet, at jeg havde foretaget det valg. Jeg mener stadigvæk Sonyen er den bedste, men snakker man ydelse/pris er det min overbevisning, at Kiss er markedets bedste. Man får en fed afspiller for pengene

Mvh Erling

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 31-08-03 09:03

Kiss dp-500 er en lækker dvd maskine. Udover alle de normale features, kan man jo sætte den sammen med sin pc og trække billeder, mp3 og film direkte fra hd og over på tv via dvd´en ..!!!! Det fedeste er at man efter den sidste opdatering, som man bare kan hente frit på nettet, kan se stort set alle divx filer..!! Det er en alt for lækker maskine, hvis man forventer at bruge disse features. Den kan jo faktisk alt og lidt til. Jeg vil absolut anbefale den.

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : wal

Dato : 31-08-03 11:59

Hej. Kiss dp-500 er en god DVD afspiller, jeg mener også den er kode fri. Så den kan du roligt købe.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 01-09-03 02:57

Plat når folk bare skriver efter mund og lader som om de ved en masse.......skam dig wal..!!
den omtalte dvd maskine er guld værd....men den er IKKE kodefri..........

ikke når du køber den ihvertilfælde ....men alt kan jo "fixes"

du vil ikke fortryde købet af den..!!

hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : nhaipepsi

Dato : 06-09-03 20:34

hvor kan man købe dem i københavns området og hvad koster di eller den der er jo flere modeler
nhai pepsi

Kommentar
Fra : wal

Dato : 06-09-03 21:39

Ok jeg har da læst at Kiss laver kodefri dvd. Jeg mener også for en mer pris kan mand få den kode fri.SÅ HVEM SKRIVER EFTER MUND OG LADER SOM OM DE VED EN MASSE.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 06-09-03 22:02

Jeg vil endnu ENGANG GØR OPMÆRKSOM PÅ AT KISS DVD DP 500 KAN KØBES KODE FRI. SÅ HVEM VED EN MASSE. Hilsen WAL. Og den kan købes hos web-shooppen til 2495kr.