/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Produktion af en metalgenstand??
Fra : mezz
Vist : 668 gange
100 point
Dato : 18-08-03 21:02

Jeg vil mene at mit spørgsmål skal her ind, jeg har en metalgenstand som jeg gerne vil have produceret den skal bukkes og svejses. Hvilke firmaer skal man henvende sig til?
Den skal skæres ud af en plade, og der skal laves maange.
Det er meningen at den skal sælges bagefter. Men mit spørgsmål går på hvor henne man kommer igang med selve genstanden.

Mvh Gorm

(bor i Østjylland)

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 18-08-03 21:10

Hej mezz
Til at starte med kan du henvende dig til en hvilken som helst smedeforetning. De har alle det der skal til, afhængigt af pladens størrelse naturligvis.

Drejer det sig om større plader eller større styktal, vil ABC-pejse i hørning ved århus, sikkert kunne klare opgaven.

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 110 point
Dato : 18-08-03 21:23

Ib Andresen Industri i Langeskov på Fyn - De har alle de rutiner, samt ingeniørhjælp til udviklingen og planlægningen. http://www.iai.dk/DK/dk.htm

Tro mig det er den perfekte produktions partner til netop dit projekt.
(Jeg har en gang hjulpet dem med udvikling af deres systemer, men har ikke kontakt til dem længere, så jeg kan ikke sige præcis hvem du skal tale med derovre)

mvh
Jens

Kommentar
Fra : mezz

Dato : 18-08-03 22:05

Hej Jens dette her ser helt rigtig ud http://www.iai.dk/DK/dk.htm
. Det er netop noget i den stil jeg søgte.

>>>vis der er andre som kender noget tilsvarende kom endelig med links.<<<

Mvh Gorm

Kommentar
Fra : mezz

Dato : 18-08-03 22:05

Hej Jens dette her ser helt rigtig ud http://www.iai.dk/DK/dk.htm
. Det er netop noget i den stil jeg søgte.

>>>vis der er andre som kender noget tilsvarende kom endelig med links.<<<

Mvh Gorm

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 18-08-03 22:36

Yess, Mezz - I samarbejde med IAI, kan du koncentrere dig om markedsføringen.
Det er en fremragende virksomhed - Det er helt utroligt hvor meget af det vi ser på til dagligt, der er produceret i underleverandørarbejde hos IAI.
Eksempler...
Siloer.. DSB elektricificering .. Det var nogle af de store ting..
Radiatorer.. Oliekølerne på de små transformatorstationer..
VanPan og ElPan fod paneler til enten vand opvarmning eller el-opvarmning
Kasserne til teknikken i lystofrør - Da jeg havde med IAI at gøre, stod der en gammel udrangeret klip&buk maskine med 3 værktøjer og en fødelinie for spaltede ringe, den lavede en komplet bagkasse med alle lok og buk i hvert slag. Du har ideen og de klarer ærterne
Denne side viser helt klart fordelene, som bare de kan tilbyde: http://www.iai.dk/DK/virke/Virke01.htm

mvh
Jens

Kommentar
Fra : qpool

Dato : 21-08-03 21:38

Hej mezz.
Hvor mange er mange ? størrelse på emne = Hvilket slags stål ?
5000 stk
10000 stk
100000 stk

Kommentar
Fra : legio

Dato : 22-09-03 09:33

Hej Mezz.
Jeg har selv produktion i Tyrkiet og kan få forme fremstillet og slutprodukter bearbjedet til priser som vi slet ikke kan være med i her i DK. Hvis du har lyst så skriv til mig. legio007@yahoo.dk Under alle omstændigheder så husk at beskytte din bagdel godt og grundigt.
Mvh. og held oh lykke
Legio

Godkendelse af svar
Fra : mezz

Dato : 22-01-04 11:32

Tak for svaret JensT.
            Fik aldrig oprettet hos dem, men det så godt ud, og gør det stadig   . Tak for hjælpen mvh Gorm

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 22-01-04 12:17

Held og lykke med projektet
mvh
Jens