/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvad er postx.avi??
Fra : xtrain
Vist : 337 gange
150 point
Dato : 02-08-03 21:58

hej jeg har lige fået nogle klip af "The Lord of the Rings The Two Towers"jeg kan godt spille dem men der er ingen lyd på og media playeren(verson 9) skriver at den ikke kan finde lydcodecen heller ik med web-hjælp.. den skriver formateringskode 2000 kræves....er her nogle som kan hjælpe mig..
mvh xtrain..

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 02-08-03 22:50

hej.........
det er lige meget jeg har fundet noget som kunde hjælpe mig.....
xtrain..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-03 08:39

xtrain -> Næste gang du 'fortryder' et spørgsmål kan du selv slette det, forudsat at ingen har kommenteret på det. Heller ikke dig selv! Du 'går' ind i spørgsmålet og neden under det, får du muligheden SLET. Hvis du sletter et ukommenteret spørgsmål vil du få de point du har sat på højkant tilbage. Det er detsvære 'for sent' med dette spørgsmål, da du selv har kommenteret på det !!!
Hvis du sletter et spørgsmål, slipper du også for mails, hver gang nogen kommenterer på det og at spørgmålet vil stå og 'fylde op' til evig tid på kandu.dk.

Bare et lille tip til en anden go' gang

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 150 point
Dato : 03-08-03 11:14

Du har ikke ret Molokule.
Spørgsmålet kan slettes, sålænge _andre_ ikke har været inde og kommentere sp.

Så du kan godt se, hvem der har fortjent disse vildfarne point, ik?

Ram

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 03-08-03 12:12

hej molokyle..
tak for tippet det vil jeg huske..
xtrain

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-08-03 12:18

>xtrain

Prøv lige at læse mit indlæg igen. Så vil du opdage, at molokyles opl. ikke er korrekt.
Sagt på en anden måde: Hvis Den Gæve Molokyle havde givet dig et praj i Tips & Trick, eller havde oprettet et sp. med dit nick som overskrift, og fortalt dig den rette version af sletteproblematikken, så havde han ikke umuliggjort, at du kunne få dine point igen.

Det er en af bivirkningerne ved umådeholden indtagelse af stoffet "Luna Oblatas"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-08-03 12:25

Jeg kan løse den gotiske knude.
Accepter mit indlæg, hak fra "Ja tak, send mig en e-mail........."
Nu får du ikke flere mails, og point forsvinder ud i luften.
Eyvind.
PS. Eyvind kan ikke bruge point. Men dine point har du mistet.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-08-03 12:35

Kære Eivind/Emesen

Jeg ser ikke en evt pointgivelse som kardinalpunktet i denne tråd, men at bringe den viden ud, som korrekt fortæller under hvilke omstændigheder man kan slette et stillet spørgsmål.

Og alt andet lige, så kan xtrains point da lige så godt komme en eller anden tilgode, en slags "lærepenge". Jeg synes du skulle melde dig med en Emesen profil i tråden, så ville jeg da synes, at det var OK at du fik dem, for din uselviske og noble optræden såvel i denne tråd som andre.

Men indtil videre ser det i øvrigt ikke ud til at xtrain har forstået slettereglerne

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-03 13:34

Ram2!
Jeg så din test men nåede ikke at se om du også selv satte en kommentar ind, inden du lukkede den igen.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-08-03 13:53

Emesen.

Jo det gjorde jeg (det var jeg jo nødt til for at være sikker). Egentlig var jeg ret sikker, men du ved, når man skal ud og spille "smart" og fortælle andre hvordan det er skruet sammen, så skal den holde vand. Jeg var også nødt til at lukke så hurtigt som muligt, inden en eller anden hoppede ind.
Så believe me, det er rigtigt.

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-03 14:04

Næste gang du tester med 1 point vil vi være hurtigere,
og score alle 11
Emesen.
Ok jeg tror.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-08-03 14:11

GRIBBE

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-03 17:29

ram2 -> Du har, ret man kan godt slette et spørgsmål, selvom man selv har kommenteret på det. Jeg tog fejl, fordi jeg engang har prøvet at se om det kunne lade sig gøre, at slette et spørgsmål fra samme IP med to profiler. Det kunne det ikke !

xtrain -> Giv dog de point til den skarpsindige ram2.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-08-03 17:43

>Molokyle

Tak - endelig én der har indset mit intellekt, men da jeg er en mavesur, småperfid, revsende, grov, men ærlig person, synes jeg klart Emesen, for hans altid høflige væremåde, skal ha' dem, hvis altså xtrain da overhovedet vil frigive dem.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-03 17:57

Eyvind er nok den der trænger mest til point.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-03 18:32

Jamen så............................................ Eyvind

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-03 19:12

Hallo Molokyle..........hvor komme den smily fra.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-03 19:21

emesen -> Følger du slet ikke med ? Her: http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

...og her: http://kandu.dk/dk/tip/4745

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-03 19:34

Tak
jeg har nok været lidt fraværende

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 03-08-03 21:29

hej ram2...jeg har forstået slettereglerne så ta det helt roligt,det går nok......her er et lille plaster på såret..

Godkendelse af svar
Fra : xtrain

Dato : 03-08-03 21:34

selv om det ik var det spørgsmål jeg søgte havde du nok ret i det ang."Spørgsmålet kan slettes"

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-08-03 21:35

>xtrain.
Det virkede bare som om, du ikke havde forstået det, med det du skrev til molokyle. Men jeg tar det helt roligt, og selvfølgelig går det da. Det skal det jo

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-03 21:38

xtrain - du må undskylde at vi lige legede lidt inde i dit spørgsmål.
Emesen.

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 06-08-03 16:13

emesen.ram2....
det gør ik noget i to,jeg er ikke så let at vælte af pinden...

xtrain..

Kommentar
Fra : bigumlyngsoe

Dato : 25-03-04 14:50

Jeg har haft samme problem, med hensyn til formateringskode 2000, men kan ikke selv løse det. Hvordan har du gjort?

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 25-03-04 17:55

hej bigumlyngsoe..

puha det er jo længesiden men har du prøvet med andre player evt winamp/divx player..

du kan også søge på google efter code/codex så finder du måske noget..

der har og været et tip her inde måske det kan hjælpe
http://www.hanno.dk/VisArtikel.asp?ID=363

xtrain..

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 12-04-04 18:08

Jeg kan hjælpe dig. du skal finde en fil der hedder "Tag 2000 audio codec for Media Player". Den har jeg hentet på Overnet.com. Download gratis-programmet og søg efter "2000 codec" under "Programs" og hent den. Den er fuldt lovlig. Eller dend mig en mail, og jeg vil prøve at sende den til dig via en vedhæftet fil. E-mail: Tigerdyr2004@hotmail.com.

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 12-04-04 18:19

Til Xtrain. Det hedder ikke en code eller codex men en CODEC. Ville bare lige hjælpe

Kommentar
Fra : jmb2004

Dato : 04-05-04 17:21

Du skal instalere Nimo codec pack v.5 build 9, jeg har selv haft samme problem og det løste dette program.