/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Hvor får jeg en firma mailadresse
Fra : Clement
Vist : 430 gange
20 point
Dato : 30-07-03 08:31

Hej

Jeg går og overvejer at starte op selv, med salg af løsdele til computere. Jeg har arbejde. Men vil gerne prøve det af først om jeg kunne få solgt noget inden jeg dedikerer mig 100%. Har i nogle gode råd eller erfaringer i kan give mig??

NB. Er der nogen som kender et godt sted hvor jeg kan få en email adresse?

Ser frem til jeres svar.

MVH

Clement

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 30-07-03 08:49

Konkurrencen inden for den branche er hård. Jeg tror du skal finde noget helt specielt, for at få noget fornuftigt ud af det. Det er en rigtig god ide, afprøve det mendens du har arbejde.
Du har vel en E-mail adresse!! tænker du ikke på navn og hjemmeside?
Kig ind på feks. speednames.dk og find et webhotel. Her kan du få emailadresser.

Held og lykke

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 30-07-03 08:50

Konkurrencen inden for den branche er hård. Jeg tror du skal finde noget helt specielt, for at få noget fornuftigt ud af det. Det er en rigtig god ide, at afprøve det mens du har arbejde.
Du har vel en E-mail adresse!! tænker du ikke på navn og hjemmeside?
Kig ind på feks. speednames.dk og find et webhotel. Her kan du få emailadresser.

Held og lykke

MVH

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 30-07-03 11:10

Konkurrencen ER hård, men jeg synes det lyder spændende og fint at starte med det i fritiden.

Jeg er selv opstartet for nylig med en "fritidsvirksomhed", men det gør det jo hverken mere eller mindre seriøst, og tilbyder du god service, de rigtige priser osv. så kan du selvfølgelig klare dig.

Kig eventuelt forbi http://www.cliche.dk de har de allerbedste priser på markedet og jeg bruger dem selv til mine hjemmesider. Du får her bl.a. hjemmesideplads men også x-antal emailadresser, som du selv kan oprette som du vil. Antallet afhænger af dit pakkevalg hos cliche.

Har du brug for en proffesionel hjemmeside til fornuftige penge, så vil jeg meget gerne hjælpe dig med dig.

God vind!
Steen

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 06:58

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 13-09-06 00:43

Hejsa.

Det bliver svært at få et ben til jorden for dig. Jeg er selv selvstændig inden for branchen. Det sker tit at min engros leverandør har en højere pris for en vare end f.eks. på http://www.edbpriser.dk men sådan er det.

Mht. web side og e-mail, så kan jeg kun anbefale http://www.danhost.dk de yder en kanon god service og understøtter både ASP og PHP og meget andet.

MVH Zufra