/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Dele til "antik" bærbar(Toshiba 400 CDT)
Fra : Steenk1
Vist : 503 gange
200 point
Dato : 21-07-03 22:53

Jeg har arvet en gammel bærbar pc, en toshiba sattelite pro 400 CDT. Selvom den er perfekt til det formål jeg bruger den til nemlig som elektronisk skrivemaskine, kunne jeg godt tænke mig at speede den lidt op. Den har en HD på ca 750 MB og er udstyret med 28 ram. Er der nogen der ved hvor jeg evt. kunne få fat i en HD på ca 2-4 GB og 40-80 ram.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 22-07-03 06:48

Hej.
Er du sikker på, at den understøtter en så stor HD? Det er jo en ældre sag.
Prøv at kigge på f.eks
http://www.edbpriser.dk
eller
http://www.qxl.dk (her skal du tilmeldes som bruger, gratis)

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-07-03 16:19

Jeg er lige med i antikkens verden - Toshiba T3200
Kører din comp. også med diskette 720kb, og hvis ja, hvilket styresystem kan den køre med.
Emesen.

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 23-07-03 12:07

Laurenzio.
hvordan finder jeg ud af hvad den understøtter?
emesen.
Den er født med Win 95 Dosversion ??, men jeg har installeret win98 på den og det kører fejlfrit bortset fra hastigheden. Derudover har den CD-ROM og 3,5" diskettedrev som eksternt drev.