/ Forside/ Interesser / Videnskab / Filosofi / Spørgsmål
10  ans 370
Heterogent
Fra : Migthymike
Vist : 1692 gange
2 point
Dato : 15-07-03 11:54

Hvad betyder ordet Heterogent ?? Faldt over det en dag da jeg søgte job på nettet, man ledte efter en til at arbejde i et Heterogent miljø ???
Hvad betyder det ??

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 12 point
Dato : 15-07-03 11:59

uensartet, forskelligartet -modsat homogen-

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 15-07-03 19:05

hvis du "blander" vand og olie er det heterogent. altså skiller ad i to faser efter noget tid.
hvis du blander sprit og vand får du lidt varme og en homogen blanding (en fase)

heterogent miljø ... måske med direktører og teknikkere og tap'er omkring hinanden .......???

BECK

Godkendelse af svar
Fra : Migthymike

Dato : 16-07-03 23:08

Tak for svaret molokyle Det var præcist og kort. Det er det verden har brug for. :)

Kommentar
Fra : Migthymike

Dato : 16-07-03 23:26

Jeg har et lille problem med min Internet Explorer. Når jeg har installeret en helt ny Windows på min maskine så er der aldrig nogle problemer når jeg skal uploade en fil til F.ex. Hotmail eller anden webmail-konto, men efter et styke tid vil min Internet Explorer ikke uploade mere. Den går istå efter den har uploaded ca 50% af filen, så dør min forbindelse og jeg bliver nødt til at genstarte min maskine før jeg kan komme på nettet igen. Fornyligt havde jeg det samme problem men fik at vide af Hotmail-support at jeg skulle opgradere min IE til den sidste nye. Det gjorde jèg så. Og det hjalp, i et par dage. Nu er det det samme igen Kan ikke uploade til min Hotmail og wanadowebmail -konto. Mit spørgsmål er: Hvad er det der er skyld i at min IE går istå ?? Det MÅ jo være noget med min maskine for andre mennesker har ikke det problem !!! Kan det være at jeg har en virus og derfor ikke får lov til at uploade og giver det den slags fejl i IE ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 23:30

Sæt point på spil i kategorien -> http://kandu.dk/dk/emne/30301

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Migthymike

Dato : 16-07-03 23:43

Det må I undskylde. Det var det forkerte vindue jeg skrev i og var ikke lige opmærksom på hvad der skete :( Bukker og undskylder ærbødigst til Kandu.dk

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 17-07-03 09:01

Man taler også om hetero- og homosexsuel, hvor homosexsuelle som bekendt er mennesker af samme køn der elsker med hinanden, og Heterosexsuelle mennesker af modsat køn der elsker med hinanden, derfor må et Heterogent miljø være et sted hvor der arbejder både mænd og kvinder i alle aldre.