/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Hvordan oplader jeg min pc i fly?
Fra : cristian2
Vist : 331 gange
50 point
Dato : 22-01-23 21:09

Jeg skal med Finnair økonomiklasse til Indien. Det tager 2/3 døgn og jeg vil frygtelig gerne kunne bruge min laptop længere tid end den time batterier kan trække. Men de har kun USB-stik, ikke 230V-stik Hvad kan jeg gøre, så jeg kan oplade min Lenovo Thinkpad (Serienummer:PC0M28ZN
Maskinetypemodel: 20HF0001MD)?

Finnair:
We have USB-A charging points. Our renewed Economy Class seats also have USB-C charging available

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-01-23 21:32

230V stik skal du IKKE forvente i ret mange fly, og slet ikke på økonomiklasse.

Hvis batteriet kun holder en time, kan du jo heller ikke nøjes med en eller flere powerbanks.

Du må sætte din lid til noget mindre strømslugende, som tablet eller smartphone.

De flyver jo ikke rundt med et atomkraftværk, for at kunne holde jer strømforbrugende "i live".

Accepteret svar
Fra : kurt54

Modtaget 50 point
Dato : 23-01-23 19:15

Nogle nyere Lenovo lades med USB-C og ville du i ders moderne fly - har de WIFI

Det ser ud til der er plads til 2 batterier i den -og batteri(er) er træt

"The ThinkPad T470s FHD managed 8 hours and 7 minutes in our Wi-Fi Surfing benchmark,"

citat fra

https://www.notebookcheck.net/Lenovo-ThinkPad-T470s-7300U-FHD-Laptop-Review.216888.0.html

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 24-01-23 10:02
Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 12-04-23 21:03

Tak for svaret kurt54.