/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bluetooth-tastatur
Fra : Otnob
Vist : 299 gange
300 point
Dato : 11-02-22 21:37

Købte hos Komputer for alle,s “Moreshop” et bluetooch- minitastatur som dækkede alle 3 nordiske sprog og parrede det med min mobil moto g7 power, men det viste sig at tastaturet ikke kunne skrive æ, ø og å, kontaktede More-shop om problemet og hun kom med nogle ideer som ikke hjalp og derefter bad hun mig om at sende det tilbage til More-shop så de kunne undersøge om der var fejl på det.

Der gik lang tid og omsider fik jeg svar efter at have rykket flere gange og hun sagde at de ikke kunne finde fejl på det, men hun sendte et andet og der var det samme problem, da jeg skrev det til hende fik jeg det svar at de kunne ikke gøre andet og jeg kunne blot smide det væk og jeg ville få mine penge retur.

Det ærgrer mig for tastaturet er ganske fikst og let at skrive på samt vejer næsten ingenting.

Har også prøvet at parre det med min tablet Xiaomi Pad 5 med samme dårlige resultat.

Det skulle glæde mig om der en herinde som har nogen oplevelse med det tastatur.

Det skal lige nævnes at det kostede kun ca. 200 kr. Så måske er grunden den.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 11-02-22 23:27

Citat
Det skal lige nævnes at det kostede kun ca. 200 kr. Så måske er grunden den.

Ja, det er sikkert derfor...

Men da du har jo fået dine penge retur, så er løsningen vel bare at købe et nyt tastatur?

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 12-02-22 00:17

Har du tjekket om sprogindstillingerne er sat til Dansk (da)

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 12-02-22 08:34

Indstillingerne er meget enkle og er indstillet til dansk.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-02-22 05:26

Er tasteruret indstillet til Android?

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 14-02-22 12:52

Hej rotw
Tak for dit relevante input og jeg har indstillet det til Android.
Havde håbet på at der blandt medlemmerne var andre der havde købt samme vare hvis betegnelse er Item No. 912 654.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 19-02-22 12:00

Jeg har et Deltaco tb631 mini tastatur, som kører fint med Lenovo tablet med Android 10
altså..... når det er indsillet.
( min noget ældre Lenovo tablet kunne ikke blive dansk)
Tastaturet kan overhovedet ikke køre med Samsung A3 med Android 8.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 19-02-22 12:25

Hej Eyvind

Fik at vide hos Moreshop kundeservice at der kunne være de mobiler som ikke var kompatibel med det pågældende tastatur.
Det er dog mærkeligt at jeg skulle være den eneste der har haft det problem med det tastatur, der må være solgt mange fra det foretagende som jo også udgiver "Komputer for alle".

Tak for dit indlæg.

Godkendelse af svar
Fra : Otnob

Dato : 09-03-22 19:20

Tak for svaret Eyvind. Det er interessant.