/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Slette Film Fra Et JVC Kamera
Fra : gangster50
Vist : 365 gange
30 point
Dato : 03-07-03 18:49

Hvordan sletter jeg mine film fra mit JVC GR-D30E kamera??? hvis jeg flytter filmene over på PC'en så kopierer den bare filmene derover, så hvordan sletter jeg filmene fra mit JVC GR-D30E kamera???

- 50'eren

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 03-07-03 20:52

prøv at forestil dig at dit kamera set fra PCen blot er en lille harddisk og at du kan håndterer denne som enhvilken som helst anden HD
Mvh OW

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 03-07-03 21:18

hvad!?!! det der forstår jeg ikke, jeg kan (tror) ikke at jeg kan "gå ind i kameraet" jeg har lige købt det i dag så jeg vil lige høre hvordan man sletter, men jeg forstår ikke dit svar OW.

- 50'eren

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 04-07-03 15:44

At kameraet slet og ret optræder som et drev til din PC og derfor fra PCens kan håndteres som sådan.
Skal du derimod gennemfører en sådan process via kameraet selv, så er der i betjeningsmenuen en sådan option
men det må du så læse om i din håndbog.
MVH OW

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 04-07-03 20:08

Jeg kan ikke finde det i håndbogen

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 04-07-03 20:15

når du lige har købt kameraet så skulle du jo egentligt også have en manual til det ?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 05-07-03 10:45

Det har jeg også men jeg kan ikke finde det sted hvor der står hvordan man sletter filmene fra båndet

og hvordan man fører filmene fra PC'en tilbage til cameraet