/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HDMIi kabel eller ?
Fra : ingelein
Vist : 282 gange
50 point
Dato : 08-10-20 14:18

Hej jeg har brug for at se billeder på en tv skærm . Jeg vil samle billeder og videoer på en cd. Men hvordan gør jeg det?

Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-10-20 15:17

Hvis det er billeder og videoer, så brænder du dem over på en CD.

Nyere styresystemer kopierer du dem over på CDén, og så sørger styresystemet selv for at "brænde" filerne over på CDén.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 08-10-20 19:06

Tak for svaret, men det var nu ikke for at lære at brænde cd’er, men for at flytte dem over på et tv. Hvilket kabel skal der i Tv/pc/iPad?

Iøvrigt tror jeg at jeg kan lægge på et stick og plugge det ind i et tv, hvis tv’et er forberedt til det. Det er et fremmed tv, væghængt.

Ingelein

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 50 point
Dato : 08-10-20 20:15

OK. Det kan vi ikke svare på, da det afhænger af TVét, der skal bruges, og det har du ikke fortalt noget om.

De fleste - nyere - fladskærms TV har både USB & HDMI stik, og de stik, der er mærket med IN (ind) kan TVét læse fra.

Nærmere kommer vi det ikke har, da der findes så mange forskellige TV.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-10-20 08:24

Hej
Tak for svaret. Vi har ikke noget væghængt TV herhjemme, men alligevel nyere. Jeg vil satse på USB indgang på siden af det væghængte.

Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 09-10-20 08:24

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-10-20 08:57

Tak for point. Hvis der er 4 små skruehuller på jeres TV kan det også væghænges.