/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mærkelig ON/OF knap
Fra : abbaba
Vist : 237 gange
300 point
Dato : 23-08-20 21:23

Burde Tænd PC knappen ikke bare lyse konstant, før og efter Start.
Min står og blinker, som om den tæller PC kræfter eller som en exstern disk - klippet er under opstart af pc og ikke særligt tydligt, men alligevel.
https://photos.app.goo.gl/qbPynKyyXwM7A3o87

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-08-20 09:19

Hvis du søger efter brugervejledning eller manualen til den på nettet, er det sikker forklaret hvordan lampen skal lyse eller blinke..

Hvis den ellers virker, er det jo ikke et stort problem.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-08-20 13:12

Hvis du nu skrev hvilken type computer det er ville du kunne få et fornuftigt svar.

Din helt utydelige film uden fokusering viser ingenting.

Hvvis det er en bærbar kan blinken vise at batteriet er under opladning, eller at det trænger til opladning. se i brugsanvisningen til computeren.

Den er med garanti ikke en ægte PC De udgik af produktion engan omkring 1980.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-08-20 17:00

Min Compaq har en lampe der lyser rødt ved opstart og skifter til blå.
Jeg gætter på noget opladning eller forsøg på samme.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 24-08-20 20:56

Stationer og den har tidligere virket med lys når den var slukket/tændt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-08-20 10:06

Er det selve ON/OFF knappen som lyser/blinker.
Det er jo så en glimlampe og det blinkeri har jeg også været ud for på nogle apparater - men ikke fundet ud af hvorfor.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-08-20 11:08

Slidt glimælampe ,eller dårligforbindelse til motherboard for en led.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-08-20 11:32

Der anvendes da ikke Glimlamper i PCer... Det er da et vildspor.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-08-20 13:36

Nåe ja > Benjamin.Hansen