/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Webcamera ældre
Fra : Eyvind
Vist : 281 gange
200 point
Dato : 03-07-20 20:03

Hej
Jeg har et ældre USB webcamera fra Logitech.
Er der en der kan fortælle hvad der skal gøres for at det virker.
Det registreres at stikket er sat ind.
Jeg har brugt det en gang.....................men kan ikke huske hvordan.

Sådan her ser det ud.
https://ibb.co/dg0Cxhh

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 210 point
Dato : 03-07-20 20:08

Jeg bruger dette at optage Video med.
http://www.ispyconnect.com/
Og dette når jeg vil tage mange billeder med mit også gamle kamera
http://www.free2x.com/webcam-recorder/

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-07-20 20:09

Sidst nævnte finder kamera næsten med det samme, Ispy skal man gennem en opsætning, som dog ikke er særlig svær.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-20 23:56

Det prøver jeg i morgen

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 04-07-20 04:13

Har et kamera lige magen til på min Win 10 stationær.

Har aldrig inst. software specielt til det, da det virker fint i Win 10 her med Windows egne drivere.

Prøv at åbn 'Kamera' i Win 10 Applikations eller Skype - der virker det fint her.
Virker også på div. SoMe sider.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-20 13:47

Tak for svaret abbaba. Det virkede fint med free2x . men er ikke tydeligt nok til mit formål.
Jeg prøver noget andet.
Det bliver nok noget med en ekstern skærm i stedet for.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-20 19:55

dogvillestar - det virkede fint med Kamera, men til mit formål er det ikke godt nok.
Jeg havde tænkt på at servicere og holde afstand samtidig. Jeg ved godt at mit teamwiever program kan det jeg gerne vil, men det er jo ikke tilladt, hvor jeg hjælper.