/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu login på windows
Fra : ppk
Vist : 337 gange
300 point
Dato : 25-05-20 14:31

Hvorfor kan jeg ikke logge på Kandu på min Windows maskine? Kan heller ikke på min Linux maskine den skriver hele tiden den har tilbage kaldt sikkerheds certifikat. Dette her er skrevet fra min mobiltelefon. Jeg har i øvrigt skrevet til Kandu service uden atfå svar 57

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 25-05-20 16:07

Du kan se i denne tråd at næsten alle har problemer
https://www.kandu.dk/spg180710.aspx
flere har skrevet til kandu.

I min AVG skal jeg så Webskjold fra for at komme ind på kandu. Forhåbentlig får de snart rettet certikatet.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 25-05-20 19:26

Jeg har lige prøvet at slå mit AVG skjold fra, men jeg kunne altså ikke komme ind alligevel ?? er der nogen der har et top til en anden browser der kan få det til at virke?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-05-20 20:29

Brug Firefox

Åbn/installer Firefox
Klik på de 3 vandrette streger øverst til højre og så på
Indstillinger > Privatliv og sikkerhed
rul ned til Certifikater og fjern markering af Send forespørgsel til OCSP responder-servere for at bekræfte certifikaters aktuelle gyldighed

Så'n fik jeg FF til at virke

Husk på det går ud over sikkerheden!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 26-05-20 00:26

Jeg tror sørme kandu har fikset problemet, nu kan jeg logge på i chrome!

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 26-05-20 06:35

HURRA HURRA HURRA

Så virker det sørme igen det var dejligt

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 01-07-20 10:42

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-07-20 15:57

velbekomme