/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Træner murværket til at blive omfuget?
Fra : Kennethdj
Vist : 338 gange
20 point
Dato : 10-04-20 11:13

Goddag alle sammen.

Mit navn er Kenneth D. Jensen og jeg er medstifter af Murerfirmaet. Til dagligt udfører vi rigtig mange facaderenoveringer i København og omegn.

Trænger din murstensfacade til en omfugning, kan vi hjælpe dig med at få et rigtig godt resultat, der kommer til at holde i mange år frem. En omfugning af murværket, er den form for facaderenovering der kræver mindst vedligeholdelse, og så bibeholder man det charmerende murstens look.

Du kan læse meget mere om omfugning på http://murerfirmaet.dk/omfugning-af-murvaerk. Der har du også mulighed for at booke et gratis møde med en konsulent, der kommer forpligtende ud og kigger på dig facade.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 10-04-20 11:37

Det er simpelhen vældig - måske du 'træner' til at blive omfuget i dine stavekundskaber...

Dette forum er IKKE en annonceportal!

Kommentar
Fra : Kennethdj

Dato : 10-04-20 11:45

Hej Netop,

Tak fordi du påpejer det. Det er godt med noget positiv feedback.

Ha en god weekend, når du kommer dertil

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-04-20 12:00

Hej Kennetdj så er dette indslag vist også klar til at blive annulleret...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-04-20 12:06

Er det så "løberne" som skal trænes - eller skal "kopperne" også motionere.

Kommentar
Fra : Kennethdj

Dato : 10-04-20 12:06

Hej Webm,

Jeg kan ikke se nogle steder at der skulle stå nogle regler, der går imod. Kan du ikke sende mig et link over reglerne så?

Der er da en del andre er også har tilbudt deres service herinde. Hvor går grænsen?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-04-20 12:34

Citat
Der er da en del andre er også har tilbudt deres service herinde. Hvor går grænsen?

Læs her: https://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Og som du nok ville have erfaret, hvis du har læst hvad der er skrevet, bliver der gjort opmærksom på det utallige gange...

Kommentar
Fra : Kennethdj

Dato : 10-04-20 12:37

Hej Webm,

I linket er der beskrevet hvordan jeres pointsystem fungerer. Det har jeg læst. Kan dog ikke læse derinde at man ikke må tilbyde en service?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-04-20 13:03

Næh, det er gået op for mig du både er ordblind og dum...

Dette forum er beregnet til at brugerne kan svare på spørgsmål af forskellig observans.

Du spørger selvfølgelig om 'Murværket trænger til at blive omfuget?'

Men det er jo med sal for øje og det er forummet ikke beregnet til.

Men nok om det, du gør blot som du selv vil...

Kommentar
Fra : Kennethdj

Dato : 10-04-20 13:09

Der er ingen grund til at blive grov. Man har vel lov til at stille spørgsmål uden at blive kaldt dum.
Tror ikke vi får mere ud af at køre denne samtale længere ud.
Håber nu alligevel at du ender med at få en god weekend<3

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 10-04-20 13:18

Citat
Der er da en del andre er også har tilbudt deres service herinde. Hvor går grænsen?

Ja... og De er også bleven pænt bedt om at fu.... af. SPAM

Men, nu hvor vi har en kompetent murer tilstede.....

1) Hvorfor er det skæve tårn i Pisa, så skævt. Er det noget du kan klare at rette op på.?
2) Hvor mangen mursten skal jeg bruge til at bygge Rundetårn i min baghave ?
3) Hvad koster en facaderenovering og omfugning af mit sommerhus "Amalienborg"
4) Hvem opfandt murstenen?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-04-20 13:37

Citat
Der er ingen grund til at blive grov. Man har vel lov til at stille spørgsmål uden at blive kaldt dum.
Tror ikke vi får mere ud af at køre denne samtale længere ud.
Håber nu alligevel at du ender med at få en god weekend<3

Du er da usædvanlig dum, enfoldig og en tåbe, at du ikke fatter et vink med en vognstang.

Jeg er sikker på jeg får en god weekend og vil da også håbe at du får det...

Citat
Ja... og De er også bleven pænt bedt om at fu.... af. SPAM

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-04-20 20:54

Kennethdj Der står ingen steder herinde at du ikke må reklamere for dit eget firma.

Desværre er der et par stykker herinde der forsøger at være kandu politi og en enkelt med grovheder som du er ude for og som er ødelæggende for kandu.

Pæn hjemmeside du har og god vind med dit firma