/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Mulig regning
Fra : abbaba
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 01-06-19 21:12

Fik en besked fra det Offentlige i Mandags.
https://www.kandu.dk/spg179976.aspx

Gad vide om jeg ikke får en regning for det? MEN.

Jeg fik beskeden den 27/5 om at bringe det iorden, og det ville jeg så her i Weekenden.
Men der var allerede ryddet og andet.
Har jeg været for langsom eller INGEN tålmodighed fra det Offentlige.

Normalt for man et tidsrum (1-3 uger) til at få bragt ting og sager iorden, men mindre end en uge, syntes jeg er i underkanten.

Accepteret svar
Fra : bodillouise

Modtaget 100 point
Dato : 06-06-19 07:18

Jeg tror ikke du for en regning, men hvis du ikke bringer tingene i orden kunne det være de sender en ud og gør der på din regning.
H is du mener det er styr på tingene, ville jeg ringe til den pågældende og sige du ikke forstå du for dette brev- da tingene er i orden eller hvis det ikke er noget som hører ind under dig sig det.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 06-06-19 18:53

Det er mit gravsted, da de jo har sendt besked til mig.

Men syntes bare de var særdeles hurtig med at gøre det pænt.
Jeg var som skrevet på kirkegården for at gøre det pænt 5-6 dage efter jeg fik beskeden.

Men snakker med dem i næste uge.
Så må jeg se - det har været passet fint i mange år, af hvem? er jeg så ikke klar over.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 13-06-19 22:59

Var på kontoret og de kunne huske skrivelsen, og vil fremsende et overslag over fremtidens vedligeholdelse.

Men de nævnte ikke det der var lavet.
Så jeg tror den ryger med i prisen på en mulig NY vedligeholdelse af stedet.

Godkendelse af svar
Fra : abbaba

Dato : 13-06-19 22:59

Tak for svaret bodillouise.