/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Gravplads
Fra : abbaba
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 28-05-19 21:14

Har efter mange år, fået en rykker om at? hækken / skal klippes.
Hvilket ikke kan passe, da kirkegården passer det ydre areal.

Så bare for at spørge? hvor stor må et træ (Thuja 50 år) gå ud over hækken - til ??? naboen gravsted, som er slettet for år tilbage.

Og skal man have Lod og Våge med?

Og ? må man bruge EL klippere på samme Areal.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-19 22:15

Beplantning
Beplantningen må ikke nå ud over gravstedets areal, og levende hegn skal plantes mindst 15 cm fra grav- stedets ydergrænse. Planternes højde skal følge kirke- gårdens anvisninger.

Godkendelse af svar
Fra : abbaba

Dato : 30-05-19 09:54

Tak for svaret katekismus.