/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvordan skiftes navn og password på PC
Fra : Gin
Vist : 178 gange
78 point
Dato : 13-05-19 17:35

Jeg har en bærbar, som skifter ejer. Den bærbare har mit navn som logo. Hvordan skifter jeg navnet samt password på denne?

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 14-05-19 23:03

Hej

Hvis du har Windows 10, kan du nulstille den. Bare tryk på søgefeltet ved Windows-logoet og skriv "Nulstil" og vælg "Nulstil denne PC". DU kan herefter vælge om du

Mvh Civic

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 15-05-19 05:47

Åbn Indstillinger - vælg Opdatering og sikkerhed - vælg Genoprettelse.

Øverst ved Nulstil denne PC, klikker du på Kom i gang knappen.

Du får så 2 valg - Gem mine filer, eller Fjern alt.

Og da din PC skifter ejer, så bør du vælge Fjern alt, da der så lægges en 'ny' Windows version på PC'en, og alle dine personlige ting slettes, så den nye ejer ikke kan se dem eller genskabe dem

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 15-05-19 08:40

Man kan stadig hente gamle og slettede filer tilbage.
Den eneste måde at være sikker er at slette disken med et program der er egnet til det.

Jeg turde ikke sælge en disk uden den var total slettet.

https://www.google.com/search?q=slet+alt+p%C3%A5+harddisk&oq=slet+alt+p%C3%A5+harddisk&aqs=chrome..69i57j0l3.6879j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 15-05-19 08:54
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-05-19 09:27

Hvis du har koden og bare vil ændre den skal kan du trykke Ctrl+Alt+Del og vælge "Skift adgangskode"