/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ipad 2
Fra : 234
Vist : 193 gange
100 point
Dato : 06-05-19 11:24

Hej
Jeg har arvet en ipad men , den skal nulstilles så man kan oprette den som ny.
Findes der et program som kan gøre det?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-05-19 12:39

Under Indstilling, findes der et menupunkt til nulstilling af alt.

Kommentar
Fra : 234

Dato : 06-05-19 13:17

icloud skal slettes på den , så aktiveringen er væk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-19 13:21

Jeg mener at huske noget om, først at logge ind med icloud konto og så nulstilles.

Er der sim-kort i den, skal det tages ud først og wifi skal slås fra.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-05-19 08:59

Du skal under indstillinger fjerne iPad'en fra iCloud inden du nulstiller den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-05-19 10:30

Med sim-kort udtaget og wifi slået fra er der vel ingen forbindelse til icloud.

Grunden til frakobling er, at du ved køb af ny - automatisk kan hente alt backup hos icloud, når du taster din konto xxx@icloud.com ind på den nye.
Det gælder også iphone.