/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Galaxy tab 4 Batteri problem
Fra : Fattig
Vist : 219 gange
300 point
Dato : 04-05-19 13:08

Min Galaxy tab 4 dræner sig selv for batteri. Den går fra 83% til 15% i løbet af 10 min. for derefter at gå i 0% selvom strømstikket sidder i for opladning.
Der er tilsyneladende ingen programmer der kører.
Er der noget at gøre ved problemet, eller skal den bare til storskrald???

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 310 point
Dato : 04-05-19 13:48

Kan den godt køre med strømstikket sat i og står på 0%?

Kan du se om laderen virker? Prøv om du kan komme til at låne en anden lader for at se om det er det.

Den elektronik som viser batteriets ladetilstand virker ikke lige godt alle steder.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 04-05-19 19:13

Er det noget den lige er begyndt med?
Gør den det også når du lader i slukket tilstand
Det kunne være en kortslutning i ladestikket på tabben.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 23-05-19 11:32

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.