/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Medlemsskabs hjemmeside for undertøj
Fra : emilandersen
Vist : 131 gange
20 point
Dato : 06-03-19 23:29

Nogle der har erfaringer med at opbygge medlemsskabs hjemmesider. Jeg har netop startet https://undy.dk og kunne godt bruge råd og vejledning i fht. hvordan man kan få kunder til at blive lidt længere.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-03-19 01:02

Du kan ikke forvente at nogen vil melde sig til et abonnement for noget, hvor du ikke opgiver prisen eller betingelser for udmelding.
desuden skal du skrive korrekt dansk.
Tillægsordene skal bøjes i køn og tal efter det navne ord de knytter sig til.

Jeg ved godt at folk fra Østjylland omkring Århus har svært ved det.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 07-03-19 06:22

Den måde du 'tilbyder' medlemskab er faktisk ulovlig!

Man skal gøre det helt klart hvad priser og bindingen er for kunderne, og dette skal stå helt klart på siden, og ikke være 'gemt' og stå med meget små bogstaver!

Du skriver; "Underbukser abonnement med 100% gennemsigtighed"
Men jeg kunne ikke finde nogen 'gennemsigtighed', da jeg opgav at finde prisen for hvad abonnementet koster!

Det er en 'ommer'!

Kommentar
Fra : poten

Dato : 07-03-19 13:08

Der er nok nogle der lige skulle kigge nærmere på siden med hensyn til priser

Prøvepakke: 19,00 kr.

2 par underbukser hver 3. måned: 189 kr. inkl. fragt

Første fornyelse om 10 dage

Du betaler kun for de underbukser vi sender til dig. Husk du
kan opsige øjeblikkeligt fra dag til dag. Hos Undy er der intet med småt

Men derudover er det jo så udelukkende op til kunderne om de synes om produktet

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-03-19 15:45

Du kan få god hjælp på https://www.amino.dk