/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Julegave til kandu brugere ;-)
Fra : dogvillestar
Vist : 408 gange
500 point
Dato : 23-12-18 05:39

I anledningen af den forestående jul, så vil jeg dele lidt point ud til de første 10 der deltager, og svarer rigtigt

Spørgsmålet lyder, i al sin enkelthed;

"Hvilken kommando skal du skrive i boksen, der kommer frem ved tryk på Windows tasten og R, hvis du vil lade brugeren logge på Windows uden adgangskode" (fjerne adgangskoden for brugeren)

500 point til hver der 'gætter' rigtigt

Go' og Glædelig Jul til alle på Kandu.dk

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-12-18 07:42

Bruger macOS Mojave på Macbook Air men glædelig Jul alligevel

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 23-12-18 08:15

Citat
Bruger macOS Mojave på Macbook Air [Cry Baby] men glædelig Jul alligevel [Glædelig Jul]

Det skal da ikke afholde dig fra at deltage

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 23-12-18 08:51

control userpasswords2

Vælg konto
Fjern flueben for ”brugeren skal angive brugernavn og password”
Klik anvend
Angiv password

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-12-18 08:59

- så OK da:

Tryk på din Windows-tast + R.

Skriv netplwiz, og klik på OK.

Fjern fluebenet ud for punktet “Brugeren skal angive brugernavn og adgangskode for at bruge computeren”, og klik på Anvend.

Skriv brugernavn og adgangskode to gange.

Klik på Anvend og OK

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-18 09:54

Jeg har ingen taster på min lille tablet - kun fedtede fingre på skærmen.
Held og lykke til de andre.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 23-12-18 10:03

Hej Dogvillestar

Morsom ide og rigtig god jul til dig og andre på kan.du.

%-

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-12-18 12:11

Jeg gør som Stouenberg, men hver gang der kommer en opdatering skal det gøres igen. Mærkeligt.

God jul til alle

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 500 point
Dato : 23-12-18 14:27

Dette ligner min metode:
https://www.kandu.dk/spg179650.aspx#2048572
Altså på naboens bærbare.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-12-18 16:01

God underholdning Dogville bedre end at spille om pebernødder

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 24-12-18 05:58

Så er der delt 'Jule point' ud til de første 4 med rigtigt svar

Godkendelse af svar
Fra : dogvillestar

Dato : 09-03-19 04:43

Tak for svaret Eyvind.

Må squ da lige huske at lukke denne tråd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-03-19 09:46

Tak - så passer det nok alligevel med, at julen varer lige til påske.