/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Fernet -Brotto
Fra : persens
Vist : 348 gange
200 point
Dato : 04-08-18 09:56

Er der mon Italiensfarere hos KanDu, der kan fortælle noget om ovenstående?
En bekendt har været så venlig at tage en flaske med hjem, og den smager fint (tæt på Fernet Branca). Etiketten ligner meget førnævnte.
Har prøvet at google uden ordentlig resultat

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-08-18 10:27

https://www.gofundme.com/faccia-brutto-spirits

Monstro det er dette navn du søger?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 04-08-18 11:28

Jeg holder meget af Fernet Branka, der er efterhånden kommet nogen på market der har andre efternavne, man kan godt smage forskel på den ægte og de andre, den ægte (Branka) er absolut beds,i efter min smag.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-08-18 11:37

Fernet Branca hedder den ægte vare!

Kommentar
Fra : poten

Dato : 07-08-18 19:24

Igen et latterligt spørgsmål som ikke bliver fulgt op!

Kommentar
Fra : persens

Dato : 07-08-18 19:46

Jeg beklager meget, at spørgsmålet ikke tilfredsstiller dine høje, etiske krav.
Jeg spørger ikke for sjov, men for at få oplysninger om emnet. Du er åbenbart medlem af Mensa?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 07-08-18 20:22

Citat
Jeg beklager meget, at spørgsmålet ikke tilfredsstiller dine høje, etiske krav.
Jeg spørger ikke for sjov, men for at få oplysninger om emnet. Du er åbenbart medlem af Mensa?

Det behøver man ikke at være for at svare på de tåbeligheder er kommer frem her ind i mellem.

Men det mindste man kan gøre er da at reagere på svarene der bliver givet!

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 200 point
Dato : 07-08-18 22:19
Godkendelse af svar
Fra : persens

Dato : 08-08-18 07:52

Tak for svaret katekismus. Nu håber jeg, at jeg med svaret hjælper Potens almene velbefindende