/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Manglende søgetekstfunktion i Google
Fra : 285
Vist : 165 gange
100 point
Dato : 23-04-18 09:17

Davs!

Uden nogen påviselig grund har jeg pludselig mistet søgefunktionen i Google, hvor maskinen løbende kommer med forslag, mens jeg taster. Den er simpelthen ikke længere til stede. Jeg kører med Windows 7. Hvordan løses problemet?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-04-18 09:18
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-04-18 09:20

Citat
Brug en forslagstjeneste til at færdiggøre søgninger og webadresser, der indtastes i adresselinjen: Disse forslag er baseret på relaterede websøgninger, din browserhistorik og populære websites. Hvis din standardsøgemaskine leverer en forslagstjeneste, sender browseren muligvis den tekst, du indtaster i adresselinjen, til søgemaskinen.

https://support.google.com/chrome/answer/114836?visit_id=1-636586091905126852-1172062560&p=settings_privacy&rd=1

Kommentar
Fra : 285

Dato : 24-04-18 07:30

Jeg benytter ikke Chrome.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-18 23:42

IE 11 - klik på tandhjulet øverst til højre/ Aministrer tilføjelsesprogrammer/ søgemaskiner

Kommentar
Fra : 285

Dato : 25-04-18 08:46

Jeg har ingen problemer med adressefeltet, hvor alt fungerer fint. Problemet opstår i søgetekstfeltet, hvor maskinen ikke skriver med, når jeg taster.

Jeg har netop opdaget, at alt fungerer i InPrivate browsing...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-04-18 12:36

Citat
Problemet opstår i søgetekstfeltet, hvor maskinen ikke skriver med, når jeg taster.

Har samme ? problem - tror kun den husker/ hjælper med tidligere indtastninger.
Prøv nederst til højre - indstillinger.

Annuller spørgsmålet
Fra : 285

Dato : 29-04-18 14:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål