/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Google
Fra : omahexen
Vist : 241 gange
200 point
Dato : 05-04-18 08:30

Hvordan får jeg Google til igen at "færdiggøre"ord,jeg mener,at førhen kom den med forslag til færdiggørelse af et ord,så man ikke skulle skrive hele teksten.Bruger Win 10.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 05-04-18 09:06

Kommer der ikke 'forslag' frem i et felt nedenunder søgefeltet når du skriver?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-04-18 09:17

Gå i browserens indstillinger (3 prikker i venstre side) og avanceret.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-04-18 09:48

Eller mener du Google stavekontrol, så bar skrive et vollapyk ord og højreklik på ordet og bed Google hjælpe dig:
https://imgur.com/a/B0qP5

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 05-04-18 19:38

Det er egentlig stavekontrol jeg søger,men hvis man f.eks.skriver "mad",så skulle der komme flere forslag,som f.eks.madlavning.Det drejer sig om en stationær PC.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-04-18 13:02

Citat
Brug en forslagstjeneste til at færdiggøre søgninger og webadresser, der indtastes i adresselinjen: Disse forslag er baseret på relaterede websøgninger, din browserhistorik og populære websites. Hvis din standardsøgemaskine leverer en forslagstjeneste, sender browseren muligvis den tekst, du indtaster i adresselinjen, til søgemaskinen.

https://support.google.com/chrome/answer/114836?visit_id=1-636586091905126852-1172062560&p=settings_privacy&rd=1

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 06-04-18 19:36

Kan det også benyttes,hvis man ikke bruger chrome ?,og hvad sker der,hvis jeg rydder browserdata ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-18 10:08

Rydder du data, skal du starte forfra med koder/login osv

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 08-04-18 09:25

Det er browseren, der gætter på, hvad du vil skrive.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-04-18 15:19

omahexen du skal foretage din søgning på www.google.dk for at du kan det. Det kan ikke lade sig gøre fra edge browserens søgefelt eller Windows' søgefelt, bare for at nævne et par steder.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 10-04-18 19:36

Så vidt jeg kan se,virker det ikke med "internet explorer",skal jeg skifte til Chrome,og hvlken indflydelse har det på min pc.Har forsøgt,at skrive "stavehjælp"i søgefeltet,men der kommer ikke noget brugbart frem.På min android virker det fint.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-04-18 11:51

Det virker fint i alle mine browsere, måske du skulle nulstille den browser du bruger.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 11-04-18 19:27

Og hvordan gør man det,og hvilke følger har det ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-04-18 14:26

Citat
Og hvordan gør man det,og hvilke følger har det ?

Du skal bruge Google´s startside https://www.google.dk for at bruge søgemaskinen - og der burde komme forslag på alle browsere.
Du kan altid ændre din ´Favorit´ browser og Startside.

Nulstiller du din browser ryger alle login koder osv.

Grunden til at det virker på din Android er sikker fordi det er Googles og crome.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 13-04-18 14:30

Nb, du kan også bare kopiere adressen https://www.google.dk og højreklikke på skrivebordet og opret ny genvej, hvis du ikke vil bruge Google til dagligt.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 16-04-18 08:14

Tak for svaret mig-selv.