/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilke type Dvd`er og Cd`er bruger denne
Fra : storemolle
Vist : 200 gange
70 point
Dato : 12-03-18 06:45

Samsung SH-B123L - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM / BD-ROM drive - Serial ATA Series Specifications

https://www.cnet.com/products/samsung-sh-b123l-dvdrw-r-dl-dvd-ram-bd-rom-drive-serial-ata-series/specs/

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 80 point
Dato : 12-03-18 06:52

Du kan bruge følgende typer af skiver; BD-R, BD-R DL, DVD+R DL, DVD+RW, DVD-R, DVD-RAM, DVD-ROM, BD-RE, BD-RE DL, BD-ROM, BD-ROM DL, CD-R, CD-ROM, CD-RW

BD typerne er BlueRay.
CD/DVD typerne er de almindelige CD/DVD skiver.

Drevet kan stort set bruge alle skiver!

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 12-03-18 09:44

Jeg er enig med dogvillestar. Jeg kan heller ikke komme i tanke om nogen CD/DVD/BD - typer som ikke ville kunne bruges i den.

Godkendelse af svar
Fra : storemolle

Dato : 12-03-18 12:26

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar