/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Webcam og Skype.
Fra : lukas2502
Vist : 227 gange
110 point
Dato : 16-05-17 18:01

På en gang er det ikke muligt at se mig selv, den jeg kontakter heller ikke. Det er et Logitec C270.
Jeg har de- og geninstalleret, ingen ændring. Når jeg undersøger, er beskeden: Denne enhed virker korrekt. Jeg har Win 7 pro.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-05-17 21:23

Har du været i Skype og tillade lyd og billede.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 16-05-17 22:04

Det har virket månedsvis, så har jeg ikke brugt det et stykke tid. Og fra i dag er det kun lyden der går igennem, er der en mulighed for at se om kameraet virker?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 17-05-17 15:15

Citat
er der en mulighed for at se om kameraet virker?

Hent programmet Ispy, der burde du kunne se kameraet:
https://www.ispyconnect.com/features.aspx

Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 17-05-17 15:58

Tak for svaret mig-selv. Det viste sig at videodelen ikke virkede, lyden var ok. Desværre koster det et nyt og ikke fra Logitec.