/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
har mødt en søde pige
Fra : sigerjegik
Vist : 367 gange
40 point
Dato : 05-12-16 12:53

har mødt/ set denne søde pige på et kursus.

hun smilede ofte til mig og jeg har kikket meget efter hende.

Tror ikke hun har været i tvivl om at jeg ofte kikkede på hende.

men efter vi har smilet til hinanden i ca. 3 uger synes jeg det er holdt lidt op, så hun ikke smiler så meget til mig mere.

har nu tænkt mig at kontakte hende over Facebook.

Men hvad kan der anbefales.

Skal jeg skrive et eller andet til hende på faceook, eller skal jeg bare tilføje hende som ven og så se hvordan hun reagere på det?

det skal siges vi aldrig har talt sammen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-12-16 13:08

Gå hen til hende og snak med hende i stedet for alt det FB fis.

Kommentar
Fra : sigerjegik

Dato : 05-12-16 13:11

helt enig, men det tør jeg ikke.

Derfor vælger jeg den nemme løsning.

ved bare ikke hvad der er smartest.

tænker selv det smarteste er at sende en venneanmodning.

ignore/ afviser hun den er det meget nemt, så det bare at komme videre og glemme hende.

men sender jeg en besked og hun ikke er interesseret kan hun nemt blive irreteret over det.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 05-12-16 13:13

Hvis i har gået og smilet til hinanden i 3 uger uden du har gjort noget for sagen er ligeså godt som at fortælle hende, at du ikke er interesseret i hende.
Med den slags skal man smede mens jernet er varmt.

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 05-12-16 13:20

Sig til hende, at hun ser sød ud.

Du skal ud af skabet!

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 05-12-16 13:25

du har intet at tabe, måske noget at vinde?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-16 13:40

Overskrifte i dette spørgsmål; afslører en LØGN !

Citat
...har mødt en søde pige

Lyv, løgn & Humbug. Fra ende til anden!

Der FINDES simpelthen IKKE "Søde piger" !!!

Der findes: Smukke, grimme, slanke, tynde, tykke, høje, lave, unge, 'gamle', flinke, uudholdelige, sky, udadvente, hvide, brune, gule, sorte, røde og blandede, dumme, kloge, sjove, kedelige, ...i alle hårfarver, både med og uden; make-up eller tøj på ..osv.
..men SØDE piger ???
NIXEN-BIXEN
Dét har jeg godt nok ALDRIG, hverken hørt om, set, mødt eller oplevet.
Stort set samme 'problem' med mænd.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-12-16 13:42

Du må til at lære, at stå på egne ben

Kommentar
Fra : sigerjegik

Dato : 05-12-16 13:44

jeg er absolut enig med jer, når i skriver jeg burde kontakte hende, men kan simpelthen ikke få mig selv til det.

Er ret dårlig til det med piger, men tænker der må være noget når hun smiler til mig.

selv det at kontakte hende over facebook er en stor udfordring for mig.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 05-12-16 13:46

Ps. Hvis hun derimod er LÆKKER ?
..så sig da for pokker at; DU synes hun er det.
Det vil hun sætte (stor) pris på!

...om hun ka' li' dig? ...er interesseret? ...eller ej?
Så..? Dét bliver I garanteret ikke uvenner over
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-12-16 14:19

Citat
det skal siges vi aldrig har talt sammen

Det kommer du heller aldrig til som du farter rundt om den varme grød.

Hvis du virkelig er interesseret, må du se at blive voksen!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-16 16:50

Det minder meget om dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg176737.aspx

Der er åbenbart flere ungersvende, der har det svært

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-12-16 16:56

Citat
Der er åbenbart flere ungersvende, der har det svært

Det er da den samme klaphat der har skrevet begge spørgsmål...

Kommentar
Fra : sigerjegik

Dato : 05-12-16 19:00

marken84

Sikke dog en klaphat sigerjegik er

Godkendelse af svar
Fra : sigerjegik

Dato : 05-12-16 19:00

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 05-12-16 21:12

opsøg en psykolog,