/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
slik leverandør
Fra : mabou
Vist : 534 gange
50 point
Dato : 04-11-16 17:33

hej.

Er der nogen som kender nogle slik-leverandører eller har erfaring med at skaffe sådan nogle produkter?.

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 04-11-16 17:34

Til    katekismus

Det er noget der skal bruges løbende

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 04-11-16 19:31

Dagrofa.

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 04-11-16 20:04

Til en slik butik

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-11-16 21:41
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-11-16 04:00

Der er måske ikke penge i at sælge sunde ting ?

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 05-11-16 06:45

Tyskland, det er der alle perkerne køber.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 05-11-16 08:05

Det med at købe ind i Tyskland kan blive en dyr fornøjelse.Vi har selv haft en døgnkiosk,hvor vi også faldt for fristelsen,heldigvis var det så små mængder,at vi undgik at der blev skrevet rapport.Vi handlede dengang med Dagrofa,som har afdelinger i hele landet,der kan man handle,hvis man har et gyldigt CVR nummer.

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 05-11-16 16:02

Jeg søger en slik leverandør uden for mangen mellemled, da det ellers bliver for dyrt.

Dagrofa sælger kg prisen højere end slikbutik kerne på Nørrebro.

Så det kan jeg ikke bruge

Jeg skal have fat i de store leverandører

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-11-16 16:49

Store leverandører ?

Evers, Carletti m.fl. er selv med i store koncerner, Haribo ejes af et større tysk firma, og faktisk bliver Evers lavet i Finland, de havde ellers en stor fabrik i Farum.
Du søger vel noget "No name" i løs vægt..........prøv at ose lidt rundt i en slikbutik og læg mærke til navne, men tag ikke billeder med telefonen.
Og du er vel bekendt med at ompakkede varer, dvs datomærkede poser som er klippet op og fyldt i æsker til de store slikbutiikker er ulovlige og bliver destrueret når myndighederne finder dem.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-11-16 18:01

De store grossister handler ikke ved bagdøren.
Det er ikke besværet værd, at handle med slik.
https://www.dr.dk/nyheder/penge/meget-svindelslik-kommer-fra-sverige

http://scandicandy.se

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-11-16 18:52
Kommentar
Fra : mabou

Dato : 07-11-16 14:40

LuffeA, så det du mener er at jeg skal se efter hvilket mærke de sælger for derefter at kontakte dem der laver de mærker.

Er det korrekt forstået?

Lyder nemlig som en god ide

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-11-16 19:46

At kigge på mærkesedler kiunne være en metode da man ud fra det kan google sig frem til en hjemmeside.

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 09-11-16 17:09

sender dig en privat besked

Accepteret svar
Fra : sigerjegik

Modtaget 50 point
Dato : 09-11-16 17:10

modtaget

Godkendelse af svar
Fra : mabou

Dato : 09-11-16 17:10

Tak for svaret sigerjegik.