/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
"sort" skærm
Fra : Pytten1510
Vist : 280 gange
100 point
Dato : 31-01-16 11:36

Hej
Jeg har haft nogle problemer med blå-grå, stribet skærm. Jeg har i dag lavet en system restore på computeren, for at rense den helt....eller hvad der minder om det
Men problemet er der stadig. Når jeg forsøger at spille Rocket League, bliver skærmen sort. Jeg når lige at få introduktionen i spillet...og så er der sort skærm. Jeg har Windows 7, grafikkortet er et AMD Radeon HD 7700 serie.....
Tror I at det er grafikkortet der er ved at "stå af" ?
Faktisk mens jeg sidder og skriver, bliver feltet smalt og skærmen begynder at blinke, fryse og opføre sig underligt.
Der er spillet RL på computeren før.....

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 100 point
Dato : 31-01-16 19:06

Du har sikkert 2 udtag til skærmen på bagsiden af din computer.

Prøv at tage skærmstikket ind i det andet stik på computeren.

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 31-01-16 19:15

Jeg har prøvet med vga, og det havde ingen effekt. (Det kørte på VDI) Jeg har bestilt et nyt grafik kort og så må jeg se om det løser problemet. Lige nu kører den på det integrerede grafik kort....så den står kun på surf og meget lette spil, indtil det andet kommer....

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 22-02-16 18:53

Tak for svaret Thomas_Mygind. Det endte med et nyt grafik kort og nu er problemet løst

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 22-02-16 19:29

Godt at du fik det løst. Det lød temmelig meget som et defekt grafikkort/driver - som nemmest detekteres ved at skifte stik.