/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
IPad
Fra : akle
Vist : 364 gange
300 point
Dato : 12-01-16 16:17

Min IPad har ligget ubrugt i et langt stykke tid, og nu ville jeg have gang i den igen, men adgangskoden kunne jeg desværre ikke længere huske. Efter flere end 6 forsøg, har apparatet lukket ned og IPaden er låst.
Jeg har ikke tidligere brugt iTunes, så kan ikke få hjælp dér.
Hvem kan hjælpe mig med at få IPaden låst op eller bare kunne starte helt forfra.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-16 18:49

Du skal vist holde start og lyd inde i et antal sekunder og den vil gøre klar til at nulstille.

Tror jeg nok.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-16 18:52

Nå - det var ikke helt rigtigt, men se her:

http://www.computerdk.com/Hardware/ipad/65603.html

Kommentar
Fra : akle

Dato : 12-01-16 19:27

Eyvind
Jeg har fulgt dit link, og alt gik som beskrevet indtil pkt. 3
Her kan jeg ikke mere, da skærmen fremdeles er sort eller siger IPaden er låst.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 12-01-16 20:03

Prøv at følg anvisningerne på disse videoer.
---------------------------------------------------
Vigtigt at du er logget in på iTunes fra din computer (opret dig som bruger), hvorefter kabel tilsluttes fra computer til Ipad

https://www.youtube.com/watch?v=inxDmbYfLWM
https://www.youtube.com/watch?v=ulqxl1gANyc

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-16 20:54

Ok - så den er rimelig låst mod tyveri..................det er jo meget godt - bare ikke nu.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 12-01-16 21:49
Kommentar
Fra : akle

Dato : 12-01-16 22:26

Nu vil jeg først afprøve linkene fra McBobo.
Jeg vender tilbage i morgen.
skal snart i seng

Kommentar
Fra : akle

Dato : 13-01-16 14:33

Hej.
Med hiv og sving samt mange forsøg, lykkedes det endeligt at få iPaden låst op. Det var med en kombination af McBobo´s link nr. 2 og katekismus' fine link, som gjorde udslaget.
Tak for det til jer begge!!!
Nu mangler jeg bare indstillingerne til iPaden og wifi tilslutningen, som jeg bøvler lidt med lige nu.
Tak for hjælpen til samtlige

Godkendelse af svar
Fra : akle

Dato : 13-01-16 14:36

Tak for svaret katekismus.
Det var lige dit link, der til sidst gjorde udslaget

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-16 16:31

og jeg snupper lige det link

Kommentar
Fra : akle

Dato : 13-01-16 20:37

Helt ok Eyvind