/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Covers til lenovo yoga tablet
Fra : bruuno117
Vist : 759 gange
300 point
Dato : 11-01-16 18:23

Hej der

min kære mor fik en lenovo yoga tab 3 10" tablet i julegave. Nu vil hum så gerne have at jeg finder et beskyttelses cover til den, men jeg kan ikke finde ret mange covers til tab 3 (måske fordi den er så ny!?)

så jeg spekulere på om covers til tab 2 kan bruges? men jeg vil nu helst være sikker og købe et specifikt til tab 3, så hvis der er nogen der ved om der er en side på nettet der har et ordentligt udvalg til tab 3, vil jeg gerne vide det.

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 11-01-16 19:16
Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 11-01-16 21:38

tjaa det er jo meget godt. Lidt magert udvalg dog, hun vil gerne ha en rød.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-01-16 22:25

Du kan sikkert købe en del ukurant, men så kan du risikere, at knapper og kamera dækkes.
Til min lidt ældre Lenovo 10.1 tablet, bruger jeg sådan et cover.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-01-16 01:54
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-01-16 02:10

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/tablet-cover-tilbehor/ZG38C00542/lenovo-yoga-tab-3-10-sleeve-sort

https://www.komplett.dk/product/864982/pcer/tablet-tilbehr/cover-til-tablet/lenovo-yoga-tablet-3-sleeve-case

På Lenovo hjemmeside
Moderigtig sleeve
Disse moderigtige sleeves er skræddersyet eksklusivt til Yoga Tablet og beskytter din tablet med et elegant design, der er lavet af miljøvenlige materialer.
http://shop.lenovo.com/dk/da/tablets/lenovo/yoga/yoga-10/#tab-tilbeh%F8r_-_services

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-01-16 02:19
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-16 09:38
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-16 11:08

katekismus

Så ikke lige dit link..

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 12-01-16 14:33

Jeg ved ikke lige om jeg gider at rode med udlandet, jeg er sikker på at hun helst vil købe det fra en dansk forhandler. Jeg har selv fundet en del covers på aliexpress og dealextreme, men jeg ved ikke lige om jeg vil til at købe fra Kina, man ved jo aldrig hvad man får!? på den anden side er det meste jo lavet i Kina alligevel såååå.....

På lenovos hjemmeside påstår de at der er mange valgmuligheder, men de siger ikke hvor fanden man kan købe dem!!!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-01-16 01:57

Mange valgmuligheder ser jeg heller ikke
http://shop.lenovo.com/dk/da/accessories/tablet-accessories

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 300 point
Dato : 13-01-16 12:49

Vi købte dette:

http://www.miniinthebox.com/da/haandrem-kort-tegnebog-aftagelig-laederetui-til-10-1-lenovo-yoga-tablet-2-1050f-tablet_p2505590.html

for et års tid siden. Det er simpelt hen bare perfekt! Husk told og afgift ? P&T oven i.

Godkendelse af svar
Fra : bruuno117

Dato : 28-02-16 10:27

Tak for svaret alka.